וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסבתא מילאה לראשונה לוטו - וגרפה 36 מיליון שקל

האישה, אם לשבעה ילדים וסבתא ל-18 נכדים, מילאה טופס "דאבל לוטו" במקום בעלה, וגילתה לתדהמתה שזכתה בשני הפרסים הראשונים. ומה היא מתכננת לעשות בכסף? "אסייע לילדיי ברכישת בתים"

סבתא מיליונרית: תושבת גוש דן, בשנות ה-60 לחייה, זכתה בשני הפרסים הראשונים בהגרלת הלוטו שנערכה במוצאי שבת, וגרפה לכיסה כ-36 מיליון שקל. האישה, אם לשבעה ילדים וסבתא ל-18 נכדים, זכתה בפרסים לאחר שמילאה לראשונה בחייה טופס "דאבל לוטו לוטומט".

הזוכה הודיעה לבעלה לפני ההגרלה, כי בניגוד לפעמים קודמות - הפעם היא זו שתשלח את טופס הלוטו, ולא הוא. "הוא אף פעם לא זוכה", סיפרה האישה. "החלטתי לקחת את המושכות לידיים ולעשות זאת בעצמי לראשונה - אולי הפעם ייצא משהו, ומילאתי טופס דאבל לוטו לוטומט".

במוצאי שבת צפה הבעל בהגרלת הלוטו ושם לב כי כל מספר שמוציאה המכונה נמצא בטופס שבידו. "זה הגיע למצב שצעקתי את המספר שהופיע לי בטופס ומיד לאחר מכן המנחה הכריזה על אותו המספר", שיחזר הבעל. "התרגשתי מאוד, והבת שלי שהיתה בחדר הסמוך שמעה אותי צועק את המספרים ומיד הבינה מה קרה, ניגשה אליי וחיבקה אותי. ישבנו כל הלילה, דיברנו והתרגשנו. לא האמנו שזה קורה לנו".

"אנחנו אנשים מסודרים", אמרו בני הזוג המאושרים, "אבל הילדים שלנו, שמרביתם נשואים - לא מסודרים. לאף אחד מהם אין בית, ועכשיו החלום שלנו הוא לסייע להם ברכישת בתים. הידיעה שנוכל לעזור להם גורמת לנו אושר רב".

זכיות קודמות בלוטו
גיל הזהב: זוג הקשישים זכה ב-28 מיליון שקלים
לאחר 3 חודשים - גילתה שזכתה ב-20 מיליון שקל
ירד לקנות משהו לאכול וזכה ב-42 מיליון שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully