וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: איים על השר ברק כי לא קיבל ביציות מהמדינה

גלעד גרוסמן

24.6.2011 / 12:01

תושב תל אביב שמאס בממסד המסרב להעביר לידיו ביציות מופרות שלו ושל אשתו המנוחה, חשוד שניסה לחדור למגדלי אקירוב, בהם מתגורר שר הביטחון. פרקליטו: "הוא מת מהלך"

תושב תל אביב בן 42 נעצר אתמול (חמישי) בחשד שאיים לפגוע בשר הביטחון אהוד ברק. החשוד הגיע על קטנוע למגדלי אקירוב בתל אביב, בהם מתגורר השר ברק כשהוא אינו חמוש ולפי חשד המאבטחים המוצבים במקום, ניסה לחדור לבניין.

הבוקר האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצרו של החשוד בשלושה ימים. עו"ד אייל בסרגליק המייצג את החשוד עם עו"ד חיים מכלוף, סיפר כי במשך תקופה ארוכה עברו מרשו ובת זוגו טיפולי הפריה, עד שהאישה טבעה. כעת נאבק הגבר לקבל לידיו ביציות מופרות של השניים, אולם המדינה מסרבת למסור לידיו את הביציות מכיוון שאין בידי החשוד חתימה של בת זוגו המנוחה.

עו"ד בסרגליק טען בדיון כי מרשו הוא "מת מהלך", שלא התכוון לפגוע בשר ברק, אלא רק להגיע למקום, מכיוון שראה בשר הביטחון נציג של הממסד. עו"ד בסגרליק הוסיף כי מרשו אינו מסוכן ולכן אין סיבה להחזיקו במעצר. מנגד, ביקשה המשטרה להאריך את מעצר החשוד בחמישה ימים. בית המשפט החליט כאמור להאריך את מעצרו בשלושה ימים בלבד.

איומים קודמים על שר הביטחון ברק:

איום על ברק: תירצח אם תפגע בהתנחלויות
שר הביטחון ברק קיבל איומים על חייו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully