וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הואשם שידע על מעשים מגונים שבוצעו בבתו - וזוכה

גלעד גרוסמן

23.6.2011 / 11:23

תושב ת"א זוכה מאישום בגין עבירת מין יוצאת דופן: הגבר נאשם שידע כי חברו הטוב דרש מאשתו לגרום לבתם המשותפת למצוץ את פטמתה ולצלם את המעשה בווידאו. המשפט נגד החבר והאישה נמשך

בית המשפט המחוזי בתל אביב זיכה הבוקר (חמישי) תושב המרכז בן 37, שהואשם בעבירה יוצאת דופן של מעשה מגונה בקטינה, לאחר שנטען כי גרם לאשתו לבצע מעשים מגונים בשתיים מבנותיהן, לשם סיפוקו המיני של חברם של בני הזוג. יצוין כי כנגד האם והחבר הוגשו גם כתבי אישום, ומשפטיהם עדיין מתנהלים.

מכתב האישום, שהוגש נגד הגבר לפני כשמונה חודשים, עולה כי לבני הזוג תשעה ילדים, בהם שתי ילדות, כיום בנות 11 ו-10. בשל מצבם הכלכלי הקשה, נהג ידיד של המשפחה לסיע להם כלכלית מעת לעת, וגם קנה להם אוכל, תרופות ומתנות לילדים.

על פי כתב האישום, בספטמבר האחרון הסיע הידיד את בני הזוג וילדיהם לטיול באזור שפיים. במהלך הנסיעה ביקש הידיד מהנאשם שיבקש מאשתו לשכנע את אחת הבנות למצוץ את פטמתה, כדי שהוא יוכל לצפות במעשה ולצלמו. הנאשם הודיע לאשתו כי אם לא יסכימו לבקשה, הידיד עלול להפסיק חלק מהסיוע שנתן להם. כאשר הגיעו ההורים והילדים לשפיים, נותרו הידיד, האם והבת הצעירה יותר לבדם ברכבו. הידיד כיסה את חלונות הרכב, וביקש מהאם לגרום לבתה למצוץ את פטמתה. הבת סירבה והחלה לבכות, אולם הידיד שכנע אותה, ולאחר מכן צילם את המעשה במצלמת וידאו.

הבת הגדולה התנדבה להציל את אחותה

בכתב האישום מתואר עוד, כי זמן קצר לאחר מכן הגיע הידיד לדירתם של בני הזוג, ושוב לחץ על הנאשם לשכנע את אשתו לגרום לבת למצוץ את פטמתה. הידיד ניגש אל הילדה, אמר לה שהוא "מאוכזב מביצועיה הקודמים", ושכנע אותה פעם נוספת למצוץ את פטמת אמה. הילדה נעתרה לבקשה, כשהיא מבקשת מהידיד ומאמה להפסיק את המעשה. לאחר המקרה השני פנתה האחות הגדולה אל אמה, וביקשה שתאפשר לה "להתנדב לגחמותיו" של הידיד, כדי להפסיק את סבלה של אחותה. האם הסכימה, ולאחר מכן צילם הידיד את האם והבת השנייה.

למרות הפרטים שהוצגו בכתב האישום, הכחיש הנאשם שידע על המעשים שבוצעו בבנות. השופט דוד רוזן קבע כי הוא מאמין לגרסת הנאשם, וקבע שהיא מתיישבת עם הממצאים האחרים שהוצגו בפני בית המשפט. זאת, בין השאר, לאחר שהאישה העידה בבית המשפט כי בעלה לא ידע על המעשים, אולם החבר גרם לה לחשוב כך. גם החבר אמר בעימות במשטרה כי הנאשם לא ידע על המעשים וחזר על הדברים גם בבית המשפט.

"תקווה שהילדים יחזרו לאביהם"

"למרות החשש שהשניים (החבר והאישה ג.ג.) ינסו לרצו את התביעה על מנת לזכות בטובת הנאה כלשהיא במשפטם או להסכים עם התביעה העומדת מולם במשפט חייהם – התייצבו השניים על דוכן העדים וכל אחד בנפרד מציין כי הנאשם אינו שותף לפועלם וכי לא ידע דבר וחצי דבר על שהתרחש ביניהם". הוא הוסיף ש"העדים העידו כך נוכח חקירה נוקבת של תובע, שלא נמנע מלהעיר כלפיהם הערות קשות".

פרקליטו של הנאשם, עו"ד שמואל פלישמן, שייצג אותו מטעם הסנגוריה הציבורית, אמר לאחר הדיון כי "אני שמח שבית המשפט קיבל את גרסת הנאשם ודחה את גרסת התביעה. חבל שהמדינה לא קראה היטב את עדותה האובייקטיבית של השכנה שאמרה כבר במשטרה ולאחר מכן בבית המשפט כי אשתו של הנאשם סיפרה לה שבעלה לא ידע מאומה על המעשים. הנאשם היה מורחק מחלק מילדיו במהלך תקופה ארוכה של כשמונה חודשים, ואני מקווה שהרשויות יידעו היום להחזיר את הילדים לחיק האב".

עוד באותו נושא:
אישום: הכריח ילדה בת 10 לבצע בו מעשה מגונה
ביצע מעשי סדום באחייניתו ואיים: "שתקי או שאכלא"
חשד: ביצע מעשה סדום בבתו החורגת ותקף את אחיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully