וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של אילן גרפל: הוא עבר דברים קשים מאלה

דניאל גרפל אומר כי אין שחר לטענות שבנו היה סוכן מוסד שריגל במצרים למען ישראל. "דיברנו איתו ונשמע שמצבו טוב", סיפר. "אפשר רק להאשים אותו בקלות דעת, בהגעה למצרים בתקופה רעה"

תאגיד כאן

(צילום: הערוץ הראשון)

דניאל גרפל, אביו של הישראלי-אמריקאי אילן גרפל העצור במצרים, טוען כי לבנו מעולם לא היה קשר למוסד, וכי הטענות כי הוא ריגל למען ישראל אינן נכונות. בראיון ששודר הערב (שני) בערוץ הראשון, סיפר דניאל כי אילן הגיע למצרים במסגרת התנדבותית, ואמר כי הוא ואמו של אילן, איירין, סומכים על בנם שיחזיק מעמד במעצר עד שיתברר מה יעלה בגורלו, מכיוון שהוא כבר שרד חוויות קשות בעברו. "הוא בן 28, הוא כבר עבר מלחמות, כמעט נהרג כמה פעמים", סיפר. "הדבר היחיד שאפשר להאשים בו את אילן, זה אולי האשמה של קלות דעת, בכך שהגיע למצרים (... ) ובכך שהוא לא היה מספיק בשל להבין שהיא אינה מקום טוב להיות בו בתקופה הזו".

גרפל סיפר כי הוא ואמו של אילן שוחחו הבוקר עם אילן בטלפון, בתיווכה של הקונסוליה האמריקאית בקהיר. "זו לא הייתה שיחה ארוכה, אך הוא נשמע טוב. הוא בחור חזק". מוקדם יותר, סיפרה גם האם לוואלה! חדשות אף היא על השיחה, ואמרה כי בסיומה היא חשה שמצבו של בנה סביר. "הקונסוליה האמריקאית איתרה אותו", סיפרה איירין גרפל. "דיברנו אתו, והוא נשמע טוב. הוא בסדר. זו הייתה הדאגה העיקרית שלי, כי היו לי סיוטים לגבי מה שהם עלולים לעשות לו. אבל הוא אמר שמתייחסים אליו יפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully