וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב מנתניה הואשם: ביצע 'תיקון' לנערה ואנס אותה

גלעד גרוסמן

13.6.2011 / 10:45

הרב דוד חפוטה מואשם שניצל את אמונה של נערה שהכיר בבית הכנסת. חפוטה הסביר לנערה כי עליה לקיים עמו יחסי מין, על מנת שישלוט בכוחות שעלולים לגרום למותם של אנשים

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש הבוקר (שני) כתב אישום נגד דוד חפוטה, בן 64, בגין באונס ומעשה מגונה בנערה בת 13. הנערה התפללה בבית כנסת שבו התפלל גם חפוטה המשמש כרב שכונה בנתניה. לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין אפרת פאר-גרונדלנד, מפרקליטות מחוז מרכז, חפוטה ניצל את האמון שהנערה רכשה כלפיו וקיים עמה יחסי מין מספר פעמים.

עוד עולה מכתב האישום, כי לפני כשנה ניגשה הנערה לרב על מנת לשאול אותו שאלות בנושאי דת, הוא אמר לה כי "ברצונו לגלות לה את תפקידה בעולם" ולכן עליה להיפגש איתו. בקיץ שעבר ביקש ממנה לקום מוקדם בבוקר ואסף אותה ברכבו, הסיע אותה לחוף הים, שם אמר לה כי היא עתידה להיות "אמו של המשיח" וכן אמר לה שעליה לעשות "תיקון" על מעשיה הרעים, שכולל קיום יחסי מין עמו. הוא ערך טקס קידושין בינו לבינה וקידש אותה תמורת 50 שקלים. כאשר אמר לה שעליהם לבצע את התיקון, היא סירבה ואז השניים נכנסו לרכבו והוא ביצע בה מעשה מגונה.

עוד נטען בכתב האישום, כי מספר פעמים הרב אמר לנערה שהיא בעלת כוחות הרסניים שיכולים להתפרץ ולגרום למותם של אנשים וכדי לשלוט בכוחות אלה, היא צריכה לקיים עמו יחסי מין ואף הוסיף כי הדבר יציל את אמה. לאחר מספר חודשים של היכרות בין השניים, הוא לקח את הנערה לדירה ושם אנס אותה. לפני כחודשיים ביקש מהנערה להיכנס למשרדו ושם אנס אותה פעם נוספת. סמוך לאחר מכן אמר לה שאם תספר על המקרה היא תקבל התקף לב.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הרב עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "המשיב, המשמש כרב שכונתי והינו דמות מוכרת ובעלת מוניטין בתחומו, ניצל את האמון הרב אשר רכשה לו הקטינה על מנת לבצע בה במספר הזדמנויות את זממו", נכתב בבקשת המעצר, "המשיב לא בחל באמצעים ואיים על הקטינה באיומים שונים על רקע מיסטי". עוד נטען, כי הוא ניסה לפתות שתי נערות נוספות באותה הצורה, אולם הן סירבו להמשיך ולהיפגש עמו. לבקשת פרקליטו של חפוטה, עורך הדין ציון אמיר, הדיון בהארכת המעצר של מרשו נדחה לשבוע הבא.

עוד באותו נושא:

אנס את בנות חברו הטוב - ונשלח ל-6.5 שנות מאסר

אישום: הסב אנס את ארבע נכדותיו הקטינות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully