וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלה ברוני לשרה נתניהו: "מזועזעת ממקרה שליט"

2.6.2011 / 18:49

האזרחות הצרפתית שבה מחזיק החייל הישראלי החטוף, הניעה את רעיית נשיא צרפת להעביר את תחושותיה לרעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו. "גם אני מייחלת בכל לבי לכך שסיום הפרשה יגיע בקרוב"

"אני מזועזעת עמוקות ממה שעובר על החייל הצעיר גלעד שליט, המחזיק גם באזרחות צרפתית", כך כתבה היום (חמישי) קרלה ברוני, רעייתו של נשיא צרפת ניקולא סרקוזי לרעייתו של ראש הממשלה שרה נתניהו. ברוני הוסיפה במכתב כי "גלעד מוחזק בשבי בעזה כבר חמש שנים ונמנע ממנו כל קשר עם העולם החיצון. המאמצים שהשקיעו כל הגורמים כדי להביא לשחרורו טרם הניבו תוצאות".

רעיית הנשיא הצרפתי הוסיפה כי "כידוע לך, אנו שומרים על תקשורת סדירה עם הוריו של גלעד, נעם ואביבה. בעלי שוחח איתם מספר פעמים, ועוזריו עומדים איתם בקשר רציף. צרפת עושה הכל כדי לשים קץ לסבלו של גלעד, תוך שיתוף פעולה הדוק עם השלטונות בישראל. כמוך, גם אני מייחלת בכל לבי לכך שסיום הפרשה יגיע בקרוב מאוד". ברוני שלחה את המכתב כתגובה למכתב קודם שהעבירה אליה שרה נתניהו.

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם שר החוץ של צרפת, אלן ז'ופה, במהלכה הביע בפניו את נושא שחרור שליט וקרא לצרפת להמשיך לפעול לשחרורו. נתניהו הביע גם הערכתו להחלטת סרקוזי לפעול נגד לוב. "לקדאפי היסטוריה ארוכה של תמיכה בטרור בינלאומי ואלימות נגד עמו", אמר נתניהו לז'ופה. "הוא מעולם לא היה חבר של ישראל או העם היהודי, וישראל בוודאי לא תצטער לראות אותו נעלם מהמפה. מדינת ישראל מקווה כי לכשתקום ממשלה חדשה בלוב, היא תקדם את השלום והביטחון לכל עמי האזור".

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully