וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילנאי: רבים מחוטפי שליט נהרגו ב"תאונות מצערות"

1.6.2011 / 13:03

השר להגנת העורף מתן וילנאי אמר כי הנהגת חמאס לא יודעת היכן נמצא גלעד שליט, מכיוון שהוא מוחזק בידי קבוצה קטנה. לדבריו, אם לא ניתן להוציא את שליט, "צריך לשחרר רוצחים גדולים"

השר להגנת העורף, מתן וילנאי, אמר היום (רביעי) כי "חמאס יודע שנעשה הכל כדי להוציא את גלעד שליט. הרמטכ"ל של חמאס וראש ממשלת חמאס בעזה, איסמעיל הנייה, לא יודעים איפה גלעד מוחזק. קבוצה קטנה מחזיקה אותו, ורבים מהם כבר לא איתנו בגלל 'תאונות מצערות', אמר וילנאי בפני תלמידי בית הספר "הגימנסיה העברית" בירושלים.

בהתייחסו למו"מ התקוע לשחרורו של החייל, אמר השר וילנאי כי "אם אין לנו את היכולת להוציא את גלעד, צריך לשלם מחיר כבד של שחרור רוצחים גדולים על מנת לשחררו. עם זאת, חלק מההפגנות פוגעות במו"מ ומדרבנות את חמאס להשאירו בשבי".

אמש התייחס גם שר הביטחון אהוד ברק למגעים לשחרורו של שליט. בנאום שנשא בכנס הארצי של נכי צה"ל ופדויי שבי ממלחמת העצמאות שנערך בלטרון, אמר ברק: "אנחנו פועלים כל העת, ואני יודע שאי אפשר לחלק את מה שעושים עם כולם. אני גם יודע שבינתיים לא הבאנו אותו והמשימה לא תושלם עד שנביא אותו, ולכן חשוב מאוד למשפחה לדעת שהעם כולו איתה".

"אני מציע, חוזר וקורא לכולנו לגלות גם במבחן הזה, שליטה עצמית ואיפוק כי לא הגענו עוד למנוחה ולנחלה, מחכים לנו עוד הרבה אתגרים. אילו זה היה פשוט להביא את גלעד כמו לצעוק פה הוא היה פה כבר מזמן. אנחנו נעשה את כל מה שראוי ואפשרי". במהלך הנאום התפרץ פעיל למען שליט לדבריו של ברק והוצא מהאולם.

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully