וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכני שטראוס-קאהן בשכונת היוקרה: "לא שייך לכאן"

מי שהיה עד לאחרונה יו"ר קרן המטבע הבינלאמית, הועבר אמש לבית פרטי בשכונת יוקרה בניו יורק. שכניו החדשים לא מרוצים: "זה רחוב שקט, והאנשים שחיים כאן הם נשים שקטים. זה לא כיף"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

לא נאים השכנים בעינינו: מי ששימש כיו"ר קרן המטבע הבינלאומית עד לאחרונה, וכעת ממתין להמשך משפטו בגין ניסיון אונס של חדרנית בבית מלון, הועבר אמש (רביעי) לבית פרטי בשכונת היוקרה טרייבקה במנהטן. על אף שיפור תנאיו, הוא ימשיך לשהות במעצר בית וייאלץ לענוד צמיד מעקב אלקטרוני. שכניו החדשים של שטראוס-קאהן לא מרוצים כלל מהבחור החדש בשכונה: גרייס מסקלט, תושבת האזור, סיפרה כי מעברו של שטראוס-קאהן פגע אפילו בטיול הלילי עם הכלב. אנדראה אהירן, שכנה נוספת, סיפרה כי "אני לא חושבת שהוא שייך לכאן. זה רחוב שקט והאנשים שחיים כאן הם אנשים שקטים. כך שכל זה – לא כיף".

שטראוס-קאהן, שעד להסתבוכותו נחשב למועמד מבטיח לנשיאות צרפת בבחירות בשנה הבאה, שהה עד כה בדירה זמנית במנהטן, מאז ששוחרר בערבות מכלאו ביום שישי בערבות של מיליון דולרים במזומן, ושטר ערבות בסך חמישה מיליון דולרים. ביתו החדש, המוערך בכארבעה עשר מיליון דולרים, הוקף בהמוני צלמים ומאבטחים חמושים, השומרים עליו במשך 24 שעות ביממה. על פי תנאי שחרורו, שטראוס-קאהן יהיה רשאי לעזוב את בית מגוריו רק למטרות משפטיות, רפואיות או דתיות.

לפני מספר ימים פרסם ה"ניו יורק פוסט" עדויות מחקירת המשטרה, שתיחקרה את כל עובדי מלון "סופיטל" שבאו במגע עם שטראוס-קאהן במהלך סוף השבוע שעבר. בין היתר, עולה מעדויות אלו כי בנוסף לחדרנית שניסה לכאורה לאנוס, הוא ניסה גם, ללא הצלחה, לפתות לפחות שתי עובדות נוספות של המלון (שתוארו כ"אטרקטיביות ביותר") להיכנס אל סוויטת ה-3,000 דולר ללילה שלו. שתי העובדות תיארו בחקירתן את הפנייה אליהן כ"בלתי הולמת". עוד עולה מעדויות אלו כי שטראוס-קאהן לא נח עד לשנייה האחרונה, וגם על מטוס "אייר-פראנס" שהיה אמור לקחת אותו הביתה, דקות לפני שנעצר, הספיק להחמיא לדיילת במילים "איזה תחת יפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully