וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: פועל תאילנדי רצח חברו כי הרג כלב

26.5.2011 / 10:30

טייציקון אנוקו, עובד זר מתאילנד, נאשם כי רצח לפני כשבוע וחצי את פייסן אוטרקן, פועל תאילנדי אחר. על פי כתב האישום, אנוקו רצח את אוטרקן כי הרג כלב. אנוקו הכחיש זאת בחקירתו

לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד טייציקון אנוקו, עובד זר מתאילנד, הנאשם ברצח של פועל תאילנדי אחר בכפר מונש לפני כשבוע וחצי. הרקע לרצח אינו ברור, אולם מעסיקם של השניים סיפר לשוטרים כי אנוקו אמר לו כי רצח את חברו לעבודה, פייסן אוטרקן, מכיוון שאוטרקן הרג כלב. אנוקו הכחיש זאת בחקירתו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד קרן וקסלר מפרקליטות מחוז מרכז, בשעת ערב התגלע ויכוח בין אנוקו לאוטרקן מסיבה שאינה ידועה. בשלב מסוים נטל אנוקו סכין קצבים באורך של כ-20 סנטימטר ודקר את חברו לעבודה לפחות ארבע פעמים בראשו. חלק ממהלומות הסכין בוצעו כאשר המנוח שכב על מיטתו וניסה להתגונן. בכתב האישום נטען עוד, כי אנוקו נשך את אפו של אוטרקן במהלך התקיפה.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של אנוקו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר נכתב כי אנוקו הודה בפני שוטר שביצע את הרצח, אולם בהמשך חזר בו וטען כי רק נשך את אפו. כמו כן, מעסיקו אמר בחקירה כי אנוקו ניגש אליו וסימן על צווארו עם היד בתנועת שחיטה, ואמר "פייסן כלב", ולאחר מכן עשה סימון נוסף ואמר " אני פייסן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully