וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ארגון פשע נעצר עם מטען חבלה "רב עצמה"

איילה חננאל

15.5.2011 / 0:04

לאחר שעקבו אחריו במשך תקופה תפסו אתמול בלשי המשטרה את דוד אמויאל, ראש ארגון פשע בראשון לציון, כשהוא נושא עליו מטען חבלה. גורם במשטרה: "מדובר בכוכב עולה בעולם הפשע"

דוד אמויאל, בן 25, מראשון לציון נעצר אתמול (שבת) על ידי שוטרי ימ"ר מרכז, כשברשותו מטען חבלה רב עצמה. במשטרה חושדים כי אמויאל, המקושר לארגון הפשע של משפחת אברג'יל, היה בדרכו לפגוע בגורמים מתחרים בעולם הפשע.

במשטרה עקבו אחרי אמויאל במהלך התקופה האחרונה ואתמול בשעות הערב הבחינו בו בלשי הימ"ר בעת שנכנס לבניין מגוריו ברחוב התותחנים בראשון לציון. עם יציאתו של אמויאל מן הבניין ערכו עליו הבלשים חיפוש ומצאו ברשותו את מטען החבלה, אותו הגדיר גורם בכיר בימ"ר כ"מטען מקצועי ומתוחכם ובהחלט לא עבודה של חובבנים". לדבריו, מטען כזה הוא בעל כח רב עצמה ומסוגל לגרום לנזק בלתי הפיך.

מעצרו של אמויאל מתרחש על רקע מספר ניסיונות חיסול שבוצעו בחודשים האחרונים בעיר ראשון לציון, בעקבות מאבקי שליטה בעיר בין מספר ארגוני פשיעה. המקרה הבולט הוא חיסולו של העבריין רמי אמירה לפני כשלושה חודשים.

לפי החשד, במהלך השנה האחרונה עומד אמויאל בראש ארגון פשע משל עצמו, הפועל בראשון לציון ועוסק בין היתר בהפעלת מועדוני הימורים וסחיטה באיומים. לדבריו של גורם בימ"ר, אמויאל הוא "אחד מהכוכבים העולים של עולם הפשע המאורגן וזאת בעקבות הוואקום שנוצר לאחר המתקפה של המשטרה על ארגוני הפשע והשמתם של רבים מהם מאחורי סורג ובריח". היום יובא אמויאל להארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון .

לפניות לכתבת - ayalahann@walla.co.il

עדכון ראשון: 22:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully