וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פעוט בן שנתיים נרפא מסרטן בעזרת מריחואנה"

אב מארה"ב שבנו הפעוט סבל מגידול סרטני במוחו החליט לנסות טיפול חשאי במריחואנה רפואית, לאחר שלא קיבל את האישור הנדרש. השיפור היה מיידי והרופאים אישרו כי המחלה נרפאה באופן מלא

אב מיואש ממונטנה שבארצות הברית נתן לבנו הסובל מגידול סרטני מריחואנה – והציל את חייו: הסיפור המדהים נחשף אתמול (רביעי) בעיתון ה"דיילי מייל". גידול סרטני התגלה במוחו של קאש הייד זמן קצר לפני שמלאו לו שנתיים. הוריו המודאגים החלו מיד בטיפולי כימותרפיה מפרכים, שהביאו לתופעות לוואי רבות. לעיתים אחרי טיפול, קאש היה כל כך חלש שלא הצליח להרים את ראשו, וכן פעמים רבות לא הצליח לאכול מזון מוצק במשך ימים רבים.

ההורים המודאגים, ובעיקר אביו מייק, החלו לחשוב על טיפולים אלטרנטיביים, אולם רופאו של קאש סירב בתוקף לדון על טיפול במריחאונה רפואית. האב מייק לא וויתר, והשיג את האישור למרשם בדרכים אחרות. בחודש פברואר החל את הטיפול במריחאונה באופן חשאי, כאשר הוא מחדיר אותה לבנו דרך צינורית האשפוז בבית החולים. לדבריו, אף אחד בצוות הרפואי לא היה מודע לכך.

"השיפור שלו היה פשוט מיידי", סיפר מייק בראיון. "היה מדהים לראות אותו תוך זמן קצר מתחזק ואוכל בתיאבון, כשקודם לכן הוא בקושי היה מסוגל להכניס לפה מזון מוצק". הרופאים אישרו כי קאש נרפא באופן מלא מהסרטן, וכעת הוא חזר לביתו ומתפקד באופן רגיל לגמרי.

מריחאונה רפואית נחשב חוקית בכמה מדינות בארצות הברית לרבות מונטנה, אולם הממשל הפדרלי במדינה לא תמיד מכיר בשימוש בסם באופן רפואי, דבר שיוצר בעיות רבות בהנפקת האישורים הדרושים למרשם. כמו כן, אישור למרשם עבור מריחאונה לילדים נדיר מאוד. "אני מבין שזה נושא שנוי במחלוקת וזה אכן צעד מפחיד, אבל אין דבר יותר מפחיד מלאבד אתה ילד שלך", סיכם מייק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully