וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגודל שבאמת קובע: אורך הקמיצה של הגבר

מחקר חדש גילה כי ככל שהיחס בין הקמיצה לאצבע המורה גדול יותר אצל גברים, כך הם נתפסים כמושכים יותר בעיני נשים. הסיבה: הדבר מעיד על רמה גבוהה של טסטוסטרון אליו נחשף העובר ברחם

מסתבר שהגודל כן קובע, אבל לא בדיוק כמו שחשבתם: מחקר שפורסם היום (רביעי) בעיתון "דיילי טלגרף" מצא כי היחס בין הקמיצה לאצבע המורה אצל גברים מנבא את רמת האטראקטיביות שלהם בעיני נשים.

לדעת החוקרים, אורך האצבעות נקבע על פי רמת ההורמון הגברי טסטוסטורון, אליה נחשף העובר ברחם. לפיכך, ככל שהקמיצה ארוכה יותר מהאצבע המורה, לזכר יש רמה גבוהה יותר של טוסטסטרון. עוד נמצא כי בקרב גברים בעלי יחס גדול בין האצבעות לקמיצות נרשמו פנים סימטריות יותר.

עורך המחקר, ד"ר קמיל פרדנזי מאוניברסיטת ז'נבה, מדד את יחס אורכי האצבעות בקרב 49 גברים ואז הציג את תמונותיהם באופן אקראי לנשים שהשתתפו בניסוי. הנשים התבקשו לדרג עד כמה היו מוכנות לצאת עם הגברים לדייט, ועד כמה היו מעוניינות לפתח קשר רומנטי ארוך טווח עימם. הגברים בעלי היחס הגדול בין אורך האצבעות זכו באופו מובהק ל'ציונים' גבוהים יותר בשתי הקטגוריות. על פי הממצאים, היחס בולט יותר ביד הימנית מאשר השמאלית.

"תוצאות אלה מצביעות על כך שנשים העדיפו את הגברים בעלי היחס הגדול יותר באורך האצבעות, שקשור גם לסימטריות של הפנים שלהם", הסביר ד"ר פרדנזי. "כמו בטבע, נקבות נמשכות לזכרים שמצטיירים כיותר חזקים מבחינה פיזית משום שהם שורדים יותר זמן, ונחשבים בחירה מוצלחת יותר להעמדת צאצאים משותפים. ככל הנראה, הן אורך האצבעות והן סימטריות הפנים מצטיירים כעוצמה פיזית ולכן הנשים נמשכות אליהם".

במחקר נבדקו סימנים אחרים המעידים על רמה גבוהה של טוסטסטרון,כמו ריח גוף או צליל הקול, אולם לא נמצא יחס ישיר בינם לבין אורך האצבעות. ד"ר פדרנזי הסביר את השוני בכך שבניגוד לאצבעות, תופעות אלה מתפתחות בגיל מאוחר יותר ולא ברחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully