וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סדר" מול מעון רה"מ: "גם לגלעד מגיע לחגוג"

אריאל נוי

18.4.2011 / 20:47

בני משפחתו של החייל החטוף גלעד שליט עשו את ערב הסדר מול מעונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים על מנת להזכיר לו שגם גלעד רוצה לחגוג את הסדר. שליט מוחזק בשבי 1,758 ימים

בעוד מרבית תושבי ישראל התאספו הערב (שני) מול שולחן הסדר, התייצבו בני משפחתו של החייל החטוף גלעד שליט מול מעונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים. "אנחנו כאן כדי להזכיר לראש הממשלה שאחרי חמש שנים בשבי חמאס מגיע גם לגלעד לחגוג את הפסח עם משפחתו כפי שמגיע לראש הממשלה ולשאר אזרחי ישראל", אמרו בני המשפחה. גלעד נמצא בשבי חמאס כבר 1,758 ימים. מאות אזרחים הגיעו לאוהל המשפחה על מנת לחזק את ידיהם.

הבוקר ביקר נשיא המדינה שמעון פרס במאהל המשפחה בירושלים. "אני מרגיש את עצמי בצד של הממשלה, לא מולה אלא איתה. אני אופטימי שנראה את גלעד חי, בריא ושלם. כבר חמש שנים הוא שוהה בתנאים קשים מאוד, חמש שנים זה אלפי ימים ולילות", אמר פרס. הנשיא הוסיף בשיחתו עם בני הזוג שליט כי "זה לא דבר קל, אני מאוד גאה במשפחה ואני גם מאוד גאה בעם שמאוחד כולו בשחרור גלעד שליט. אני חש כמו כל העם שהנושא הזה צריך להעסיק אותנו. יצאנו ממצרים לפני 3,500 שנה ויש לי הרגשה מיוחדת שאנשי מצרים רוצים לצאת מעבדות לחירות. ברגעים כאלה אני לא מוצא מקום יותר מתאים מאשר להיות באוהל עם משפחת שליט, שזה בעצם ההזדהות של העם כולו. כל דור ודור צריך לספר את יציאת מצרים, הפעם היעד שלנו הוא שגלעד ישוב הביתה".

אמש יצאו נעם ואביבה מפגישתם עם נתניהו ורעייתו שרה, כשהם זועמים. "לצערי העדכון היחיד שקיבלנו זה לגבי מינוי מתאם חדש במקום חגי הדס. לא קיבלנו שום דבר חדש לגבי המהלכים לשחרור גלעד", אמר נעם, " לצערי נאמר לנו שהמעשים נמשכים אבל אין תוצאות. במבחן התוצאה לא רואים שום דבר. למעשה, לראשונה ראש הממשלה מודה שלא מתרחש שום דבר ולא מתקדם שום דבר. הבענו את מחאתנו ותסכולנו מזה ששתי ממשלות לא מצליחות להחזיר את גלעד הביתה. נאמר לנו שנערכים מאמצים ופעולות שונות, אבל אתם מבינים שלנו חשובה התוצאה ורה"מ הסכים אתנו שבהעדר התוצאה - שום דבר אחר לא משנה לנו. העלנו את תסכולנו על כך שאין תוצאות וראש הממשלה ממשיך לטעון שהמאמצים נמשכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully