וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתרון לנוסע האלים: שיעורי קונג פו לדיילים

חברת תעופה בהונג קונג, המתמודדת בממוצע עם שלושה מקרים של נוסעים אלימים או שיכורים בשבוע, החלה לספק לצוותי האוויר שלה שיעורים בגרסה של אמנות הלחימה, המתאימה לחללים קטנים

איך מתמודדים עם נוסע בעייתי, אלים או שיכור? חברת תעופה בהונג קונג החליטה לספק לצוותי האוויר שלה כלי יעיל: שיעורי קונג-פו. לפי דיווח העיתון Sundy Morning Post היום (ראשון), חברת Hong Kong Airlines הזמינה את כל עובדיה לעבור אימון ב"ווינג צ'ון" - גרסה מיוחדת של אמנות הלחימה העתיקה, המותאמת לקרב מגע בחללים קטנים.

בדיווח מצוטטת סמנכ"לית החברה, אווה צ'ן, האומרת כי החברה מתמודדת בממוצע מדי שבוע עם שלוש תקריות של נוסעים מתפרעים. לפי שבועיים, לדבריה, השתמשה אחת מדיילות החברה בכישוריה החדשים, בטיסה מבייג'ינג להונג קונג: "אחד הנוסעים היה שיכור ולא חש בטוב. הדיילת הבחינה שבזכות הכושר הגופני שרכשה באימונים, קל לה יותר לסחוב אותו. הוא היה די כבד. בזכות האימון, היא הצליחה להתמוד איתו בקלות".

"בהתחלה היינו מופתעים", סיפרה לעיתון אח הדיילות בחברה, לומפי טנג, בת 22, אבל אחרי כמה שיעורים התחלנו באמת לאהוב 'ווינג צ'ון'. אי אפשר לצפות מה יקרה על המטוס, והטכניקה הזו טובה כי היא מהירה. אני מרגישה בטוחה יותר כי אני יכולה להגן על עצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully