וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשר שנות מאסר לנער בן 16 שהורשע בהריגת חברו

רמי שני

12.4.2011 / 17:30

עשר שנות מאסר בפועל ופיצוי כספי על סך 50 אלף שקלים נגזרו על נער בן 16 שהורשע בהריגת חברו ב-2009. השופטת: "הנאשם, בשל ויכוח סתמי על לא כלום, רמס את הערך המקודש של חיי אדם"

בית המשפט לנוער בבאר שבע גזר עשר שנות מאסר בפועל ושנתיים וחצי של מאסר על תנאי למשך שלוש שנים על נער בן 16 מאשדוד שהורשע היום (שלישי) בהריגת חברו במהלך קטטה בתחילת חודש יולי 2009. כמו כן, נגזר על הנער לשלם פיצויים בהיקף של 50 אלף שקלים למשפחתו של הנרצח. מהכרעת הדין עולה, כי הנער שנאשם בהריגה סובל מהפרעות אישיות, שאינן מאפשרות לו להפנים כללי מוסר וחוקים ורמת המסוכנות שלו גבוהה.

על פי גזר הדין, השניים ישבו עם ידידה משותפת על חומת גן ילדים בעיר ושוחחו ביניהם. הנער החזיק בידו סכין קפיצית. בשלב מסוים התפתח בין השניים ויכוח שגלש לעימות אלים. במהלך העימות, דקר הנער את חברו באמצעות הסכין בבטנו דקירה עמוקה. הפצוע ניסה להימלט, אך נפל וראשו נחבט על מדרכה. הוא הובהל לניתוח בבית החולים קפלן ברחובות, אך כל מאמצי הרופאים להצילו כשלו.

בבית המשפט הוחלט להרשיע את הנער בהריגה ולא ברצח, למרות שהסכין הייתה ברשותו בעת המפגש ביניהם. "הנאשם, בשל ויכוח סתמי על לא כלום, דקר את המנוח שהיה בן 16 בלבד והרגו", כתבה השופטת יעל רז-לוי בגזר הדין. "במחי יד קיפד הנאשם חייו של מי שהיה חברו, כשהוא רומס ברגל גסה את אחד הערכים המקודשים ביותר בחברה מתוקנת - חיי אדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully