וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחה מרגעי האימה: "אוטובוס שלם כבול בשריפה"

כארבעה חודשים לאחר האסון שבו נספו 44 שוטרים, כבאים וסוהרים, פורסמה שיחת הטלפון שבה התחננה הצוערת איילה יפרח על חייה וחיי חבריה. האזינו להקלטה האחרונה מהאוטובוס

תאגיד כאן

3 דקות בלבד חצצו בין שיחת הטלפון שקיימה מישר איילה יפרח עם מוקד 100 של המשטרה, לבין הרגע שבו אחזה האש באוטובוס הצוערים שהיה מעורב ב"אסון הכרמל". כארבעה חודשים לאחר האסון שבו נספו 44 שוטרים, כבאים וסוהרים, פורסמה אמש (חמישי) במהדורת "מבט" של הערוץ הראשון, שיחת הטלפון שבה התחננה איילה על חייה וחיי חבריה.

בשעה 15:37 התקשרה איילה למוקד המשטרה. המוקדנית השיבה: "משטרה שלום". איילה: "מה עושים? אנחנו כבולים פה בשריפה, אנחנו כבולים. אוטובוס שלם של סוהרים כבול בשריפה". המוקדנית: "לא הבנתי, מה קרה?" איילה: "אוטובוס שלם כבול בשריפה, אתם חייבים לעזור לנו. אוטובוס... בתוך השריפה... בבית אורן".

איילה המשיכה ואמרה למוקדנית: "שריפה מקיפה את כולנו, אנחנו לא יודעים מה לעשות". המוקדנית: "אתם נמצאים בבית אורן? איפה בבית אורן?" איילה: "אנחנו נמצאים בעלייה לבית אורן". שלוש דקות לאחר מכן, איילה ועוד 36 מיושבי האוטובוס נספו. אמה סימה, סיפרה היום כי "איילה הייתה טיפוס של מנהיגה, היא ידעה לשלוט בעניינים, לקחת את הדברים לידיים".

(עדכון ראשון: 22:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully