וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה קטלני: 2 צעירים נהרגו בתאונות דרכים

קובי מנדל

26.3.2011 / 9:25

צעיר בן 27 נהרג כאשר התנגש עם רכבו בעץ סמוך למלון בעין בוקק שבדרום. מוקדם יותר נהרג נהג רכב פרטי בן 19 נהרג לאחר שהתנגש עם רכבו בקיר בשדרות פל-ים בחיפה

צעיר בן 27 נהרג הבוקר (שבת) לאחר שהתנגש עם רכבו בעץ סמוך למלון שרתון בעין בוקק. פרמדיקים של מד"א ממרחב נגב שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה אך לבסוף קבעו את מותו. מחקירה ראשונית של התאונה עולה האפשרות כי הנהג נסע במהירות גבוהה שאינה תואמת את תנאי הדרך. אפשרות נוספת שנבחנת היא כי הנהג נרדם בשעת הנהיגה. משטרת התנועה ממשיכה בחקירת התאונה.

מוקדם יותר נהרג נהג מכונית פרטית בן 19 בתאונת דרכים בשדרות פל-ים בחיפה. לא היו נפגעים אחרים. הנהג שנסע מכיוון היכל המשפט לכיוון הצ'ק פוסט, בדרכו לביתו, סטה מנתיבו מסיבה לא ברורה והתנגש בעמוד ואז בקיר. שוטרי מרחב חוף בודקים את נסיבות התאונה ואת החשד כי הנהג היה שיכור.

ביום חמישי נהרגו שני בני אדם בתאונה בין משאית לרכב פרטי סמוך לבית גוברין בדרום. בתאונה נפצעו שני בני אדם אחרים באורח בינוני עד קשה. מחקירה ראשונית עולה כי אחד מכלי הרכב סטה מסיבה שעדיין לא ידועה מנתיבו, והתנגש ברכב שבא ממולו.

ביום רביעי, נפצעה באורח קשה הולכת רגל שנדרסה על ידי רכב בחדרה. צוותי מגן דוד אדום ממרחב שרון פינו אותה לבית החולים הלל יפה בעיר. מוקדם יותר באותו יום נפצעו ארבעה בני אדם באורח בינוני ואדם אחד נפצע קל, בתאונה שאירעה ברחוב שדרות בן צבי בנתניה. הם פונו לבית החולים לניאדו בעיר ולבית החולים מאיר בכפר סבא.

עדכון ראשון: 3:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully