וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: מנהל מוסד גמילה מרחובות אנס מטופלות

ויקטור לסרי, שניהל מוסד גמילה מסמים, מואשם שאנס וביצע מעשי סדום במטופלות לשעבר שלו: ע"פ האישום, הכניס אותן לרכבו באמתלות שונות ולקח אותן לחדרי אירוח ברמלה, שם ביצע את המעשים

כתב אישום הוגש הבוקר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה נגד ויקטור לסרי, בן 53 מלוד, הנאשם כי אנס, ביצע מעשי סדום וכן מעשים מגונים בשתי נשים ששהו טרם המעשים במוסד גמילה מסמים ואלכוהול אותו ניהל. פרקליטות מחוז מרכז, שהגישה את כתב האישום, ביקשה להאריך את מאסרו של לסרי עד תום ההליכים נגדו.

על פי כתב האישום, בשני המקרים נהג לסרי באופן דומה: הוא נהג לשכנע את הנשים להיכנס לרכבו באמתלות שונות, לקח אותן מבלי שידעו לחדרי אירוח, ושם הכריח אותם תחילה לבצע בו מין אוראלי, ובהמשך גם אנס אותן.

על פי כתב האישום, ס' הייתה הקורבן הראשון: במהלך שנת 2006 היא שהתה במרכז הגמילה "דרך חיים" ברחובות במשך מספר שבועות. שבועיים לאחר תום שהותה, יצר עמה לסרי קשר, אמר לה כי עליהם להיפגש, ואכן השניים נפגשו במרכז מסחרי ברמלה. עם הגעתה למקום סיפר לה לסרי כי הוריה, אשר היו אלה שיזמו את קבלתה למרכז הגמילה מלכתחילה, חושדים כי חזרה להשתמש בסמים. הוא הבטיח לה כי ידבר עימם, והיא מצדה, כך לפי כתב האישום, האמינה כי עדותו מול הוריה תזכה לאמון רב מדבריה שלה, ועל כן ניאותה לבקשתו להיכנס לרכבו לצורך "שיחה".

בהמשך, לקח לסרי את האישה לחדר אירוח באזור רמלה, התפשט ודרש ממנה שתבצע בו מין אוראלי. מהבנתה את הסיטואציה שייצר, על פי האישום, לפיה היא נאותה לאחר שסברה כי היא מחויבת להסכים להצעה של לסרי. בהמשך, הכריח לסרי את ס' להתפשט, חדר אליה בכוח וביצע בה מעשה סדום.

בכתב האישום מתואר כי מקרה דומה אירע גם ל-א'. היא התקבלה למרכז הגמילה בנובמבר 2007, ושהתה בו כחודש. לאחר תום תקופתה במרכז, המשיכה להגיע אליו לביקורים מזדמנים. ביוני 2008, בתום מפגש כזה, הציע לסרי לא' להסיע אותה לתחנה המרכזית בעיר, על מנת שתוכל לשוב לביתה. א' ניאותה להיכנס לרכבו, אולם יעד הנסיעה לא היה התחנה המרכזית – כי אם חדר אירוח באזור רמלה.

מהאישום עולה כי כשהגיעו למקום, החל לסרי להתפשט, וניסה לשכנע את א' לבצע בו מין אוראלי. בהמשך הכריח גם אותה להתפשט, וביצע בה מעשה אונס ומעשה סדום. לאחר שהגיע לסיפוקו, הסיע לסרי את א' לתחנה המרכזית, שם הורה לא שלא לספר על מעשיו, והוסיף כי אם תספר, "לא יאמינו לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully