וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני שנרצחו באיתמר: הזוג פוגל בראיון מצמרר

מספר חודשים לפני שנרצחו בביתם יחד עם שלושה מילדיהם, סיפרו הרב אהוד (אודי) פוגל ורעייתו רות על היחס החם לו זכו באיתמר. "אנשים פה לא מסתכלים עליך מלמעלה ומקבלים אותך באהבה"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: אמציה האיתן - "אולפני אתרוג", עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ')

קיץ 2010, הרב אהוד (אודי) ורעייתו רות מקיימים ראיון עם אמציה האיתן מ"אולפני האתרוג" ומדברים על השתלבותם בהתנחלות איתמר שבשומרון. כמה חודשים לאחר מכן, נכנס מחבל אחד או יותר לבית המשפחה ורוצח את בני הזוג ושלושה מילדיהם: יואב בן ה-11, אלעד בן ה-4 והתינוקת הדס בת השלושה חודשים.

"אני הרב של בוגרי הצבא בישיבה", מספר פוגל למראיין, "שזו קבוצה שמתהווה בשנתיים האחרונות. הגענו לפה לפני שנה, הגענו ליישוב מאריאל. לאריאל הגענו לפני חמש שנים מנצרים וזהו אנחנו פה, קנינו פה בית כדי להשתקע ביישוב בעיקר בגלל הישיבה".

פוגל המשיך וסיפר כי "בתחילת השנה הזאת התחלתי לעבוד עם הבוגרים, אני משתדל לעבוד עם כמה שיותר חבר'ה. באופן אישי גם למדתי במכינה, אז אני מכיר את הסגנון של החבר'ה האלה, הם חבר'ה נקרא לזה בריאים שרוצים לעשות צבא ובאו ללמוד בישיבה אז זה די התאים לי בסגנון, אחרי הצבא, עשיתי צבא הייתי קצין בשריון ואז הייתי בכולל בעלי, אז כל הסגנון הזה שאני מתעסק איתו עברתי אותו בעצם".

בני משפחת פוגל שנרצחה בפיגוע באיתמר, מרץ 2011. רפרודוקציה, באדיבות המשפחה
חמשת בני משפחת פוגל שנרצחו בפיגוע/באדיבות המשפחה, רפרודוקציה

לאחר מכן פונה הרעיה רות למצלמה ואומרת כי "אנחנו פה רק שנה וככה קצת מתחילים לטעום. אני חושבת שאנחנו מתחילים לקרוא את התמונה, זאת אומרת מה הולך פה ומה שמאוד ייחודי פה זה שיש פה המון ענווה במקום ואני חושבת שזה מתבטא גם בישיבה וגם ביישוב. כל יוזמה של כל אדם מתקבלת בברכה. אנשים פה לא מסתכלים עליך מלמעלה ומקבלים אותך באהבה, מאוד אנושי, מאוד חם, המון ענווה, המון פתיחות, מגוון דעות, יש פה כל מיני סוגי אנשים, כל מיני תפיסות עולם, כל אחד חושב אחרת וזה ממש לא מפריע לתחושה הטובה בין האנשים וזהו".

רות הוסיפה כי "אנחנו שנה פה ואנחנו מאוד מרגישים מאוד שייכים. תהליך ההתאקלמות היה מאוד מהיר. אתה מרגיש מאוד רצוי, מאוד מקובל, אתה לא מרגיש שאתה רק שנה פה נותנים לך את כל המקום של שייכות, הרגשה מאוד טובה, ממש. אני חושבת שיש משהו מאוד בריא בלקנות בית, העיניים שלך הופכות להיות מתבוננות בצורה חיובית למקום, ואז כל הרצון שלך להיות חלק, אתה לא בעיניים ביקורתיות. זה לא אומר שהתחתנתי עם המקום אבל זה לא אומר שאתה רוצה להיות על גלגלים כל הזמן".

הלוויותיהם של חמשת בני משפחת פוגל תיערך היום (ראשון) בשעה 13:30 בהר המנוחות בירושלים (ייתכנו שינויים). הספדים יינשאו בגבעת שאול.

הוצאת הגופות מבית משפחת פוגל לאחר הפיגוע באיתמר. נמרוד סונדרס
הוצאת הגופות מבית משפחת פוגל אחרי הפיגוע/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully