וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזיג'ט מתנצלת לאחר שהגישה חזיר לישראלים

חברת איזיג'ט שיחררה התנצלות מפתיעה, לאחר שהגישה חזיר בטיסה מישראל. החברה ציינה כי היא מציעה גם מוצרים שאינם כשרים, אך שמדיניותה היא לא להעמיס מוצרי חזיר על הטיסות הישראליות

חברת התעופה איזיג'ט שיחררה היום (רביעי) התנצלות רשמית ללקוחותיה היהודים לאחר שהגישה להם חזיר במהלך טיסה מישראל ללונדון, במקום המנה הכשרה הרגילה אותה נהוג להגיש ללקוחות בקווים אל ומישראל. לפי ה-CNN, במהלך הטיסה המדוברת, הוגשו לנוסעי המטוס בגטים עם שינקין ובייקון. בעקבות אותה שגיאה, חלק מהנוסעים נאלצו לגווע מרעב עד הגעת המטוס ליעדו, טיסה שאורכת 4.5 שעות.

לפי דובר חברת התעופה, מקור הטעות נבעה מהעמסת מגשים לא נכונים למטוס החברה. ליאור אלוני, דובר איזי ג'ט בישראל אמר כי "בטיסות לישראל, איזי ג'ט מציעה מזון כשר וכן כריכים צמחוניים. בנוסף, מוצעים גם מוצרים שאינם כשרים, אולם מדיניות החברה היא לא להגיש או להעלות למטוס מוצרים המכילים בשר חזיר. מבדיקה שנערכה, עולה כי בטיסה המדוברת הועלו בטעות מיכלי מזון שהיו מיועדים לטיסה אחרת. נציין כי על המטוס היו זמינות ארוחות צמחוניות ללא חותמת כשרות שלא הכילו בשר חזיר. איזי ג'ט מבקשת להתנצל בפני לקוחותיה ומבטיחה כי ננקטו כל הצעדים על מנת להבטיח שמקרה כזה לא ישנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully