וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה בארה"ב: בת 17 ואם לתינוקת - מלכת יופי

הפתעה נרשמה בתחרות מלכת היופי בעיר צ'אפין שבדרום קרולינה. בת 17, שהפכה לאם לפני שנה, זכתה בתחרות אך לא תוכל לקחת חלק בתחרות המחוזית: "באותה מידה אפשר לפסול על רקע צבע עור"

סערה בעיר צ'אפין בדרום קרולינה בארה"ב בעקבות זוכה יוצאת דופן בתחרות יופי מקומית. אליזבת רייט, בת 17, זכתה בתחרות מלכת היופי של בית הספר התיכון בעיר, שנה בלבד לאחר שילדה את בתה, מורי. האם הצעירה, שנכנסה להריון בסוף כיתה ט', סופגת מאז התחרות ביקורת חריפה מצד הורים בעיר הקטנה, רק כאלף תושבים, שחוששים מהדוגמא האישית שהציבה רייט.

"אחת האימהות עמדה בקהל מיד אחרי ההכרזה על הזכייה ואמרה בקול רם, כנראה שצריך תינוק כדי לזכות בתחרות" סיפרה אליזבת לתחנת הטלוויזיה המקומית WISTV והוסיפה בצער "למה שמישהו יגיד דבר כזה, אני לעולם לא הייתי אומרת דבר דומה על הבת שלה".

לאחר ירידה מתמידה מתחילת שנות התשעים עד אמצע שנות אלפיים במספר הנערות שנכנסות להריון בארה"ב, נרשמה מאז 2005 עלייה קבועה בהריונות של צעירות עד גיל 20. נערות רבות בארה"ב עוזבות את הלימודים לאחר שהופכות לאימהות בגיל תיכון, אבל רייט מצליחה לשלב בין מחויבויות ביה"ס, עבודה במשרה חלקית ואימהות במשרה מלאה.

"לקחתי אחריות על מה שקרה לי"

לצערה של מלכת היופי הצעירה, למרות הזכייה בתחרות המקומית היא לא תוכל להתקדם לתחרות של דרום קרולינה בגלל תקנה שאוסרת על אימהות להתמודד "אני אישית חושבת שאם אוסרים על אימהות להשתתף, אז אוסרים על נשים שקיימו יחסי מין להשתתף ובאותה מידה אפשר לפסול על רקע של צבע עור. אם אתה מותח ביקורת על סוג מסוים של נשים, אתה יכול לעשות זאת על נשים אחרות".

רייט מתמודדת עם הביקורת בעיר הקטנה ומזכירה להורים של המתמודדות האחרות כי גם היא יודעת דבר או שניים "אין הבדל אמיתי ביני ובין הבנות שלהם. אני יכולה להצביע על בנות אחרות בתחרות היופי שקיימו יחסי מין, אני פשוט היחידה שנכנסה להריון ולקחתי אחריות על מה שקרה לי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully