וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ שמאלוב ברקוביץ' נגד "הג'יהאד הפמיניסטי"

פנחס וולף

16.2.2011 / 0:09

ח"כ יוליה שמאלוב ברקוביץ' יזמה כנס תחת הכותרת "שוויון בין המינים", אולם ארגוני הנשים בחרו שלא להגיע. לדבריה, "היום מי ששולט זה 'הג'יהאד הפמיניסטי'. נחזק את התא המשפחתי"

"הפמיניזם הנאור הולך הצידה, ומי ששולט זה הפמיניזם הרדיקלי, 'הגי'האד הפמיניסטי'" – כך אמרה אמש (שלישי) חברת הכנסת יוליה שמאלוב ברקוביץ' (קדימה) בכנס שארגנה במשכן הכנסת תחת הכותרת "שוויון בין המינים". לדבריה, " ישראל, שהוקמה על ערכי הקהילה והאחדות, מתקצבת ארגונים הפועלים לשסע את החברה ולהעצים את האינדיבידואליזם כערך".

בהמשך דבריה, מנתה שמאלוב ברקוביץ' חוקים שלדעתה על המדינה לחוקק כדי לחזק את "התא המשפחתי האורגני". בין החוקים שהציעה: סבסוד של המדינה לייעוץ זוגי. בנוסף, היא הציעה לספק קורסים בהורות חינם להורים חדשים, חופשת לידה לגבר שאינה תלויה בחופשת הלידה של אשתו, והחלת יום לימודים ארוך.

למרות שלטענת שמאלוב ברקוביץ', היא שלחה הזמנות לכנס לכל ארגוני הנשים ולכל חברי הכנסת, ארגוני הנשים הדירו את רגליהם מהכנס, וחבר הכנסת היחיד שנאות להגיע היה מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי). "אנחנו לא נגד, אנחנו למען המשפחה, למען ערכי המשפחה. אהיה שוליה של יוליה בכל דבר ודבר בעניין הזה", אמר בן ארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully