וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכל הלב: בעלי מוגבלויות מוכרים מתנות לחג האהבה

14.2.2011 / 10:27

לרגל יום האהבה, מכינים בסטודיו "אנד ג'וי" בראש העין מגוון מתנות רומנטיות ייחודיות. במקום מועסקים 30 עובדים בעלי מוגבלויות, המקבלים בונוסים על כל חבילה שנמכרת

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: דורון שטיין, קריינות: אביב אברמוביץ')

מחפשים להפתיע את אהובי לבכם עם מתנה מקורית לחג האוהבים? עובדי סטודיו "אנד ג'וי" בראש העין מחכים לכם עם מגוון חבילות שי, פרחים ושוקולדים, במיוחד לחג האהבה. בצד הפינוק הנחמד, תזכו גם לעזור לקידום בעלי המוגבלויות שמועסקים במקום.

נדב עטיה, מנהל הסטודיו , מספר כי "מדובר במיזם ראשון מסוגו בישראל של שזירת פרחים בעזרת אנשים עם מוגבלויות. בסטודיו, הפועל בפיקוח משרדי הבריאות והרווחה, אנחנו מעסיקים כ-30 עובדים עם סוגים שונים של מוגבלויות, כולל פיגור שכלי ונפגעי נפש".

לכל חבילה שנמכרת בסטודיו מצורפת יצירת אומנות של ציור, שיר או משאלות לב שהוכנו על ידי העובדים. ה"תמלוגים" ממכירת היצירה מועברים ישירות לעובדים שיצרו אותה כבונוס בשכר. היוזמה לעודד את העובדים ליצור אומנות החלה כשאחת העובדות כתבה שיר וסיפרה למנהל שהיא אוהבת לכתוב, אך אינה מרבה לעשות זאת כי היא מתביישת.

המנהל, נדב עטיה, יזם את פרויקט התמלוגים כשחיפש דרך לעודד את העובדים ליצור אומנות. הוא שם לב שבהתחלה חלק מהעובדים התבייש ליצור, אך לאחר שנמכרו היצירות הראשונות והם הרגישו את התמורה הכלכלית, החלו העובדים לשלב יצירות בחבילות באופן קבוע לפי יכולתם האישיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully