וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: צעירה התחזתה לאחות ועבדה בביה"ח ברזילי

רמי שני

10.2.2011 / 12:55

קרינה חיימץ, בת 25, לא נתנה למציאות לעמוד בדרכה. כשלא התקבלה ללימודי אחיות, היא חשודה שזייפה תעודות והתקבלה לעבודה בבית חולים. היא שיחקה את התפקיד במשך 5 חודשים עד שנתפסה

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) נגד קרינה חיימץ מאשקלון שמאוד רצתה להיות אחות, אבל לא הצליחה להתקבל ללימודי המקצוע. חיימץ, בת 25, מעולם לא למדה זאת בצורה מסודרת או במוסד מוכר ללימודי אחיות. זה לא הפריע לה לזייף על פי החשד תעודת אחות על פי דגמים שראתה באינטרנט ואצל קרובת משפחה העוסקת במקצוע.

מכתב האישום עולה, כי על סמך הרישום הכוזב, התקבלה חיימץ לעבודה במחלקה הכירורגית בבית חולים, ועבדה שם במשך חמישה חודשים עד שהתרמית התגלתה. החשדות כלפיה התעוררו לפני מספר שבועות, כשמנהלת בבית החולים השוותה את פרטיה מול פנקס הרישום של האחיות הסיעודיות והתברר לה כי היא אינה רשומה בו.

יחידת חקירות ההונאה של מחוז הדרום עצרה את חיימץ לחקירה, במהלכה, לטענת המשטרה, הודתה שאכן זייפה את תעודת המקצוע וסיפרה כי היא לא התקבלה ללימודי אחיות, למרות רצונה העז לעסוק בכך. בשל כך, היא למדה כיצד לטפל בחולים באמצעות קריאת ספרים והתבוננות באתרים באינטרנט.

בי"ח ברזילי : היא עבדה ככוח עזר ולא כאחות

במהלך החקירה התברר, כי חיימץ ניסתה בעבר על פי החשד להתקבל לעבודה גם בבתי חולים אחרים, תוך הצגת התעודה המזויפת. החוקרים בחנו מסמכים נוספים שנמצאו ברשותה, וגילו כי היא עשתה שימוש בכרטיסי אשראי גנובים, באמצעותם משכה על פי החשד עשרות אלפי שקלים.

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום כתב אישום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד חיימץ, בגין התחזות שיטתית לאחות במספר בתי חולים בדרום הארץ והונאה בכרטיסי חיוב. כתב האישום כולל 10 אישומים, בין היתר, בעבירות של זיוף בנסיבות מחמירות, שימוש במסמך מזוייף בנסיבות מחמירות, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרה של הנאשמת עד תום ההליכים המשפטיים בעניינה.

מבית החולים ברזילי באשקלון נמסר בתגובה, כי "האישה התקבלה לעבודה לניסיון ככוח עזר בלבד ולא כאחות. כמו כן, היא הועסקה רק שלושה חודשים, עד תחילת מאי האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully