וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות פעילי ליכוד נגד רה"מ ש"שומר על ברק"

פנחס וולף

3.2.2011 / 16:42

העלאת מחירי הדלק והמהלכים המשותפים של ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון ברק עוררו את כעסם של פעילי ליכוד רבים, שהתכנסו והבטיחו נקמה בקלפי: "המלכנו אותם, אנחנו לא יו-יו שלהם"

התסיסה בליכוד גוברת בשל מהלכיו האחרונים של ראש הממשלה בנימין נתניהו. לוואלה! חדשות נודע כי אמש (רביעי) התכנסו 65 פעילים, מצפון ומדרום, הנחשבים לאנשי שטח חזקים בליכוד, בביתו של אלי ארביב בפרדס חנה. המסר לנתניהו ברור: הפעילים "מודאגים מהתנהגותו".

במהלך הכנס, מתחו הפעילים ביקורת נוקבת על המהלכים האחרונים שנתניהו עשה בשיתוף עם שר הביטחון אהוד ברק ועל עליית מחירי הדלק והמים בשבועות האחרונים. לדברי מארגן הכנס, אבי ג'מאל, "נמאס מהפרובוקציות של ביבי, ששומר על שר הביטחון ברק. אנחנו מתנגדים לשיריונים בליכוד, וגם לכך שהוא פוגע באופן ישיר בצבא, כשהוא נותן לשר הביטחון גיבוי".

הדלק הוא הנושא שתפס את מרבית תשומת הלב של הפעילים. "לא יתכן שראש הממשלה חוזר על טעויותיו", אמר ג'מאל. "גם שר האוצר מנותק מהציבור. זה בלתי אפשרי והמצב רק הולך ומחמיר. אנחנו אלה שהמלכנו אותם וכעת אנחנו משמיעים את קולנו בצורה מאורגנת. אם וכאשר לא יבואו איתנו להבנות על הגזירות הכלכליות הם ישלמו על זה בבוא היום בקלפי. נמאס לנו. לא נאפשר להם כל יום להטיל גזירות כלכליות על מדינת ישראל. אותו שר שלא יפעיל שיקול דעת בבואו להצביע על גזירות כלכליות, נבוא איתו חשבון באופן אישי. נגמרו המשחקים. אנחנו לא יו-יו שלהם. אם לא יבינו, אנחנו הולכים לעשות שינוי במרכז הליכוד. עד כאן. יש משפט שאומר: 'השבע אינו מרגיש בקיבתו של הרעב'. מספיק להתעלל ולעשות ככל העולה על רוחם".

ג'מאל הודיע כי זהו רק המפגש הראשון ותחילתו של המאבק על העלאת המחירים והמיסים במשק. במפגש השתתפו בין היתר הפעילים, אורי פראג', עובד חוגי, ניסים אלפסי, רועי שרעבי, נתן סנוף, דדה אבן צור, דוד ביטן ,גקי מלול, רמי בניון, יוסי בראבי, דוד ביטן ודוד אברמוב.

בתוך כך, פעילי ליכוד וראשי סניפים פנו היום לח"כ דני דנון בבקשה שימשיך את מלחמתו בהורדת מחירי הדלק. דנון תקף את פקידי האוצר וטען כי "רק שיקולים פוליטיים נגד הליכוד יכולים להיות הסיבה להתעקשות נערי האוצר על גובה מס הדלק. כדאי שיתנו מידית פתרון יצירתי חלופי למס הדלק שלא ישחט את חשבונות הבנק של כל האזרחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully