וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בחיפה: מנכ"ל חברה קדישא בעיר נורה למוות

קובי מנדל

17.1.2011 / 0:01

אלמוני ירה למוות מטווח קצר במנכ"ל חברה קדישא בחיפה, בני הסה. צוותים של מד"א קבעו את מותו במקום. "בני היה אדם יקר שפעל למען כבוד המת והיה שותף מלא לפעילות הקודש של זק"א"

אבישי גולן

(צילום: אבישי גולן, עריכת וידאו: עידן גוראל)

מנכ"ל חברה קדישא בחיפה, בני הסה, נורה אמש(ראשון) למוות ברחוב, בפתח ביתו, בשדרות סיני בחיפה. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב כרמל הוזעקו למקום, ונאלצו לקבוע את מותו של הסה שנורה מספר פעמים. הסה, בן 67 במותו הניח אחריו אישה וארבעה ילדים.

פרמדיק מד"א רועי אוטמזגין אמר לוואלה! חדשות כי "קיבלנו קריאה על אדם שנורה בשדרות סיני ומצאנו אותו שרוע ברחוב לאחר שנורה מספר פעמים. ביצענו בו החייאה ומספר ניתוחי חירום ונאלצנו לקבוע את מותו". המשטרה פתחה במצוד אחר החשוד בביצוע הירי.

סגן מפקד משטרת מרחב חוף, ניצב משנה ג'מאל חכרוש אמר כי "המנוח נרצח בכניסה לביתו בידי אלמוני שנמלט מהמקום". חכרוש הדגיש שלא היה ידוע על איומים כלפי הסה או על אנשים שהתנכלו לו. עוד ציין חכרוש שחוקרי היחידה המרכזית של מרחב חוף בוחנים כיווני חקירה שונים, אך הרקע עדיין לא ידוע.

"שמעתי את אשתו צועקת הצילו"

הרב ישראל רוזנטל, יו"ר חברה קדישא בחיפה סיפר כי "הסה היה אדם משכמו ומעלה. לפני מספר שנים שרפו לו את הבית ושפכו עליו חומצה. זה נובע מקנאה וצרות עין. אביו שימש גם קברן בחברה קדישא והביא לקבורות את הרוגי המלכות שהוצאו להורג בכלא עכו".

אחת השכנות בשכונה בו מתגוררת משפחת הסה, אורנה סגל, סיפרה כי "שמעתי את היריות ואת אשתו צועקת 'הצילו, הצילו! תקראו למשטרה!". שכנים אחרים דיווחו שמשפחת הסה מתגוררת בביתה הנוכחי מזה כשלוש שנים, והעידו כי הסה היה אדם "עניו וישר".

קמב"ץ זק"א באזור הצפון, חזקי פרקש, אמר כי "מדובר באירוע קשה. ההרוג נורה מטווח קצר סמוך לבניין מגוריו בחיפה. לאחר מאמצי החייאה ממושכים נקבע מותו במקום. מדובר באדם יקר שפעל רבות למען כבוד המת והיה שותף מלא לפעילות הקודש של מתנדבי זק"א".

עדכון ראשון: 21:33

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully