וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום: הנערות הקטינות רקדו, המורה אנס

13.1.2011 / 13:54

אורי עזריאל, מורה למחול מאשקלון, מואשם באונס ומעשים מגונים בנערות שהיו תלמידותיו. בכמה מקרים הצמיד את איבר מינו לנערות במהלך ריקוד לשניים אותו כינה "מחול האהבה"

אבי כהן

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש בצהריים (חמישי) כתב אישום נגד אורי עזריאל בן 45 מאשקלון, הנאשם בעבירות של אונס, ביצוע מעשים מגונים בנסיבות אינוס, מעשים מגונים תוך ניצול יחסי מרות, וביצוע מעשים מגונים במרמה. לפי כתב האישום את כל המעשים הוא ביצע בקטינות אותן לימד מחול.

(צילום: אבי כהן. עריכת וידאו: עידן גוראל)

עוד עולה מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד ינאי גורני מפרקליטות מחוז מרכז, כי בשלוש השנים האחרונות הפעיל עזריאל חוגים לריקוד בבתי ספר באשקלון, גדרה, גן יבנה, ערד ועוד. לטענת הפרקליטות הוא נהג להעניק יחס מועדף לחלק מהתלמידות ולהחמיא להן על המראה שלהן ועל יכולת הריקוד. כתב האישום מתאר את שיטת הפיתוי, במסגרתה נתן לתלמידות לרקוד ריקוד סולו שכונה "מחול האהבה", ריקוד המיועד לזוג, ואז רקד עמן. הוא ניצל את הריקוד לביצוע מעשים מגונים.

כתב האישום מתאר סדרה ארוכה של תלונות על מקרים של אונס ומעשים מגונים: בספטמבר 2009 הצטרפה נערה בת 14 לאחד החוגים שהעביר עזריאל בבית ספר באזור השפלה. ביולי אשתקד בחר בה לבצע את מחול האהבה במסגרת אירוע של הלהקה לקראת סוף שנת הלימודים. הוא נפגש עמה בשעת ערב בבית הספר לבצע חזרה וכשהשניים רקדו הוא הצמיד אותה אליו, נגע בישבנה, והצמיד את איבר מינו לגופה. אחר כך הסיע אותה לביתה, והחל להתגפף עמה עד שביקשה שיפסיק. בפעם אחרת בה הסיע אותה הוא ביצע בה מעשים מיניים והפסיק רק אחרי שהחלה לבכות.

פרקליטיו של המורה לריקוד, עורכי הדין בני וקרן נהרי, אמרו שהוא אכן מכיר את המתלוננות, אולם מכחיש כל קשר לאישומים שמיוחסים לו.

"מסוכן לקטינות בכלל"

עזריאל מואשם כי אנס את הנערה באחת מכיתות בית הספר וביצע בה מעשים מגונים במלון באילת בחודש שעבר. במקרה אחר העניק המורה ב-2007 יחס מועדף לילדה בת 12, וגם לה הציע לרקוד את 'מחול האהבה'. כשהשניים רקדו הוא הצמיד עצמו לגופה. ב-2009 כשהלקה הייתה ברומניה ביצע המורה בתלמידה מעשים מגונים. במקרה אחר בבית ספר בדרום הציע לנערה בת 14 וחצי לבצע את ריקוד הסולו במהלכו נגע בה באזורים מוצנעים. המעשים חזרו עם שתי נערות נוספות, בנות 15 ו-13.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נגדו. "המשיב ניצל מעמדו המיוחד כלפי הקטינות ואת מרותו כמורה ומדריך כדי לבצע עבירות מין חמורות", נכתב בבקשת המעצר. לידי הפרקליטות הגיעו הקלטות שהקליטה אחת הנערות ובהן שיחה עם המורה שמתוודה שנגע בה. "מעשיו של המשיב מציבים יסוד לחשש שהוא יסכן שלום המתלוננות הקטינות. לאור ריבוי המקרים נראה כי המסוכנות הצפויה מהמשיב איננה מוגבלת למתלוננות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully