וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל חיסל ברצועה פעיל ג'יהאד שתיכנן פיגוע

ניר יהב ויהושע בריינר, מערכת וואלה! חדשות

11.1.2011 / 17:06

מטוסים של חיל האוויר ירו טיל לעבר אופנוע עליו רכבו מוחמד נג'אר ואדם נוסף. הפלסטינים מדווחים כי נג'אר נהרג בתקיפה והנוסע השני נפצע. מצה"ל נמסר כי ההרוג היה מעורב בתכנון פיגוע

תאגיד כאן

מקורות פלסטינים מדווחים אחר הצהריים (שלישי) כי אדם אחד נהרג ואדם נוסף נפצע בתקיפה של חיל האוויר בדרום רצועת עזה. על פי הדיווח, טיל נורה לעבר השניים בשעה שרכבו על אופנוע ממזרח לעיר חאן יונס. הנהג מוחמד נג'אר בן 25, כך על פי הדיווח, נהרג במקום וחברו נפצע.

בצה"ל אישרו את דבר התקיפה ומסרו כי נג'אר היה מעורב בתכנון פיגוע המוני בשטח ישראל. לדברי צה"ל, הריגתו של נג'אר משבשת את הוצאת הפיגוע לפועל וכי הג'יהאד האיסלמי עומד מאחורי הירי אל עבר ישראל בימים האחרונים.

הפלסטינים דיווחו כי נג'אר הוא פעיל של הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי - פלוגות אל-קודס. הזרוע הצבאית של הג'יהאד כבר הודיעה כי תנקום את חיסולו: "כל האפשרויות לתגובה על הפשע פתוחות בפנינו. "דם השהידים שלנו לא יישפך לשווא. נגיב בזמן ובמקום המתאימים". לפני כשלוש שנים ניסתה ישראל לחסל את נג'אר באזור רפיח שבדרום רצועת עזה. אז הוא נפצע באורח קשה.

מוקדם יותר הזהיר שר הביטחון אהוד ברק את ארגוני הטרור מלנסות ולהמשיך לירות לשטח ישראל. במהלך סיור שערך ברק בבסיס כיסופים באוגדת עזה הוא אמר: "אני ממליץ לחמאס, לג'יהאד האסלמי ולשאר חבורת הטרור מעבר לגבול לא לנסות אותנו. לא לנסות את צה"ל ולא לנסות את פיקוד הדרום. בסופו של דבר, אם יימשך הירי אל כיווננו, אז בצד השני יהיו יותר פגיעות".

לאחרונה חלה הסלמה בתקריות האש בגבול הדרום. אתמול בלילה תקפו כלי טייס של חיל האוויר שתי מטרות ברצועה בתגובה לירי שבוצע לעבר ישראל. בסוף השבוע נפצעו שלושה עובדים זרים מקיבוץ נחל עוז לאחר שפצצת מרגמה התפוצצה סמוך למקום בו ישבו. בסך הכל, נורו ארבע רקטות קסאם וחמש פצצות מרגמה לעבר שטח ישראל בסוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully