וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך ב-4 ימים מעצר החשוד בתקיפת איציק זוהר

איילה חננאל

3.1.2011 / 14:57

מעצרו של יעקב בכר, בן ה-34 מבת ים, החשוד כי תקף את שחקן הכדורגל לשעבר איציק זוהר, הוארך בארבעה ימים. פרקליטו של החשוד: זוהר נפגע בידו, זה לא במקרה מתיישב עם החבטה בפני מרשי

מעצרו של החשוד בתקיפת שחקן הכדורגל לשעבר איציק זוהר, הוארך היום (שני) בבית משפט השלום בתל אביב בארבעה ימים, בחשד לתקיפה וגרימת חבלה של זוהר מחוץ למועדון בנמל תל אביב. בחקירתו טען החשוד, יעקב בכר, בן 34 מבת ים, כי אינו זוכר דבר מאחר והיה בגילופין. הוא הכחיש את החשדות המיוחסים לו.

מהארכת מעצרו של בכר עולה כי בדיקת מצלמות האבטחה הראתה קטטה שהתפתחה באזור השירותים בתוך המועדון. נציג המשטרה בדיון, איציק אלמן, סיפר כי "רואים שהחשוד מקבל אגרוף בפנים, לא רואים ממי. הוא נמצא שותת דם מפניו. אנו טוענים שהוא יצא החוצה, נראה מנפץ בקבוק ולאחר מכן חתך את איציק זוהר. אחר כך, כשהבקבוק לא בידו, נראה נכנס למקום אחר ולוקח סכין מהמטבח, עמה על פי החשד ניסה לדקור אחרים מהקבוצה שהייתה בחוץ. בסופו של האירוע, הסכין נמצאה מתחת לנעל שלו".

מנגד, טען פרקליטו של החשוד, עו"ד גיא עין-צבי מטעם הסנגוריה הציבורית, כי "האירוע התחיל כשהחשוד הוא זה שנפגע, נחבט בפניו באגרוף. המשטרה טוענת שבשלב הזה היא לא יודעת מי חבט בו. עדים שהיו במקום גם לא מוסרים לכאורה מי פגע בו. אנחנו לא יודעים מה הפגיעה שנפגע אותו איציק זוהר ולא יודעים מה הגורם לפגיעה. ממה שהתקשורת פירסמה, הטענות הן לפגיעה בידו, אשר מתיישבות שלא במקרה עם החבטה בפניו של החשוד". עין-צבי ביקש לשחרר את בכר למעצר בית, אך השופט אביחי דורון קיבל את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו בארבעה ימים.

השופט ציין בהחלטתו כי "מעיון בחומר החקירה לא ניתן לדעת, נכון לעת זו, בעקבות מה ביצע החשוד פעולות אשר קיים חשד סביר ומעלה שניסה לבצען, ובהן שבירת בקבוק, דקירה באמצעות שבר בקבוק, החזקת סכין ונסיון תקיפה באמצעותו. לאחר מכן, במהלך חקירתו, השמיע החשוד איומים קשים ביותר על השוטרים, בהם איומים ספציפיים של כוונה לרצוח את אותם שוטרים שחקרו אותו. גם אם היה החשוד בגילופין באותה העת, הרי שכאשר נחקר הגיב בגסות רוח לשאלות מסוימות שנשאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully