וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר הולך לאיבוד? המרפסת תינתן ללא זכויות בנייה

שר הפנים חתם על תיקון לתקנות התכנון והבנייה וקבע כי אם אושרה תכנית לאחר ינואר אשתקד, עדיין ניתן יהיה לתת היתר לבניית מרפסות בשטח 12-14 מ"ר ללא זכויות בנייה

שר הפנים אלי ישי חתם היום (שני) על תיקון לתקנות התכנון והבנייה התשנ"ב 1992 בהן נקבע כי ניתן לתת היתר לבניית מרפסות בשטח של 12-14 מ"ר ללא צורך בזכויות בנייה. בהתאם לתקנות שהיו בתוקף עד שנת 2008 ניתן היה לתת היתר לבניית מרפסות בשטח של 12 מ"ר או 10% משטח הדירה (הנמוך מביניהם) ללא צורך בזכויות בנייה כאשר קירוי המרפסת נמצא בגובה של שתי קומות או יותר מעל רצפתה. מה שהוביל לבניית מרפסות לסירוגין.

בתיקון לתקנות שנערך בשנת 2008 נקבע כי היתר לבנייה, לפי תכנית שהופקדה לפני 1.1.2010, יכול לכלול הקמת מרפסות בשטח של 12-14 מ"ר ללא צורך בזכויות בנייה נוספות גם אם המרפסת מקורה בגובה קומה אחת.

על פי התיקון החדש במידה ואושרה תכנית בסמכות הוועדה המקומית לאחר 1.1.2010 עדין ניתן יהיה לתת היתר לבניית מרפסות בשטח של 12-14 מ"ר ללא צורך בזכויות בנייה נוספות גם אם המרפסת מקורה בגובה קומה אחת. כלומר ניתן יהיה להוסיף מרפסות בכל הקומות ללא צורך בזכויות בנייה נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully