וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר המורה למחול: "כתב: 'מטורף עליך'"

איילה חננאל

29.12.2010 / 15:43

הוארך ב-6 ימים מעצרו של אורי עזריאל, מורה למחול מאשקלון, החשוד שביצע מעשים מגונים בנערות שהדריך. מהחקירה עולה, כי החשוד שלח לאחת הנערות מסרון בו נכתב: "חולם עליך בלילה"

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (רביעי) בשישה ימים את מעצרו של אורי עזריאל, תושב אשקלון בן 44, המשמש מורה לריקוד באזור השפלה. עזריאל נעצר בחשד שאנס וביצע מעשים מגונים בתלמידותיו הקטינות. בשלב זה, שמונה תלמידות הגישו תלונות נגדו, אולם הוא מכחיש את המיוחס לו.

על פי החשד, עזריאל, שהכיר את התלמידות במהלך שנת 2007 נהג לשלוח להן מסרונים בעלי אופי מיני. לדברי המשטרה, החוקרים מצאו את המסרונים בטלפונים הסלולרים שלו ושל הנערות. החוקרים טענו כי כאשר עימתו אותו עם הטענות, אמר עזריאל, כי "אלה מסרונים עם אלמנטים רומנטיים של אהבה שהתכוונתי לשלוח לאשתי ובמקרה הגיעו לאותה נערה".

לדברי המשטרה, במסרונים שנמצאו בטלפונים הסלולרים כתב עזריאל בין היתר: "מטורף עליך", "לא יכול לחיות בלעדיך", "חולם עליך בלילה".

בהחלטתו ציין השופט, כי "לחשוד מיוחסות עבירות של מעשה מגונה ובעילת קטינה מתחת לגיל 16 תוך ניצולה. סבור אני כי יש לאפשר את המשך החקירה כשהחשוד נתון במעצר ממשי, זאת בהתחשב בסיכון שהוא מהווה וחשש כי שחרורו עלול להביא לשיבוש הליכי חקירה ומשפט".

מפקד תחנת המשטרה באזור שבו אירעו לפי החשד התקיפות, סיפר לוואלה! חדשות, כי "מדובר על ארועים שקרו במהלך השנתיים האחרונות. בשעות שלאחר שיעורי הריקוד הוא ביצע מעשים בכוח בנערות תוך ניצול הסמכות שלו עליהן כמורה. הוא היה נוהג לעבוד בנפרד עם תלמידות על ריקוד סולו, ואז לשלוח ידיים למקומות אינטימיים בניגוד לרצונן ולהתחכך בהן באופן לא הולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully