וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצאה גופת התיירת שנעדרה בהרי ירושלים

יהושע בריינר וריאל נוי

19.12.2010 / 7:50

כוחות גדולים איתרו את גופת חברתה של התיירת האמריקאית שנדקרה ליד בית שמש. במשטרה בודקים את כל כיווני החקירה. קצין מג"ב: "התיירת שטוענת שהותקפה על ידי ערבים לא נמצאה כפותה"

יגור מזור

(צילום: יגור מזור, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

כוחות הביטחון איתרו הבוקר (ראשון) את גופתה של כריסטין לוגן, בת 40, חברתה של התיירת האמריקאית קיי וילסון, בת 46 מגבעת זאב, שנמצאה אמש כשהיא דקורה בפארק במושב מטע, סמוך לירושלים. הגופה נמצאה סמוך לכביש הגישה למושב. מפקד זק"א בזירת החיפושים, שי ארבל סיפר לוואלה! חדשות: "האזור היה מאד קשה לחיפוש, וקשה למעבר. לכן השתמשנו בחיפושים ברכבי שטח רבים. בשעות הבוקר מצאו צוותי החיפוש את הגופה ורופא משטרתי קבע את מותה".

מצבה של הנדקרת המאושפזת בבית החולים הדסה עין כרם התייצב וכעת הוא מוגדר בינוני. במשטרה בודקים את כל כיווני החקירה האפשריים. התיירת שנדקרה סיפרה לחוקריה כי שני גברים ערבים תקפו אותה.

חורשה ליד הישוב מטע בה נדקרה צעירה וחברתה נעדרת, דצמבר 2010. אורי לנץ
במשטרה בודקים את כל כיווני החקירה/אורי לנץ

אל חדר הפיקוד שהוקם באזור שבו נמצאה הנדקרת הגיע אמש מפכ"ל המשטרה רב-ניצב דודי כהן, שקיבל סקירה ממפקד מחוז ירושלים ניצב אהרון פרנקו וקצינים נוספים לגבי השתלשלות האירועים. ניצב פרנקו עדכן את המפכ"ל בהתפתחויות. המפכ"ל עודכן גם לגבי כיווני החקירה השונים.

במהלך הלילה, טרם מציאת הגופה, ערך מפקד גדוד יהודה במשמר הגבול, סגן ניצב טל יצחקי, תדרוך עיתונאים בעקבות דקירתה התיירת והחשש לחיי חברתה. לדברי יצחקי, "בזירה שבה טענה הנדקרת כי נערך מאבק, נמצאו כתמי דם ואנו מנסים לברר את שיוכם. לא מצאנו סימני מאבק. האישה שנדקרה סיפרה שהתוקפים כפתו אותה, אך לא ראינו אותה כפותה. שתי הנשים הלכו ביחד ובשלב מסוים כנראה פגעו בהן".

מוקדם יותר סיפר מפקד מחוז ירושלים כי "כוחות גדולים של צה"ל, משמר הגבול ומשטרה מחפשים אחר נעדרת. הנדקרת הגיעה לשתי משפחות שישבו בפארק כשהיא כפותה ודקורה בכל חלקי גופה. היא תיארה מצב שממנו עולה כי היא וחברתה יצאו לטיול בוואדי. לדבריה, שני צעירים דקרו אותה, היא הצליחה להימלט והגיעה לשתי המשפחות ששהו בפארק".


עדכון ראשון: 00:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully