וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר החוץ האיטלקי: להאריך ההקפאה עד השגת שלום

במהלך ביקור בערב הסעודית, הפציר שר החוץ האיטלקי פרנקו פראטיני בישראל להמשיך את הקפאת הבנייה בהתנחלויות עד להשגת הסכם שלום עם הפלסטינים." זה לטובתה של ישראל"

שר החוץ האיטלקי פרנקו פראטיני התייחס הערב (שבת) למשא ומתן עם הפלסטינים. פראטיני הפציר בישראל להשיב את הקפאת הבנייה בהתנחלויות עד לחתימת הסכם שלום עם הפלסטינים. לדבריו, על אירופה לעשות מאמץ גדול יותר על מנת לשכנע את ישראל "שהשגת הסכם שלום היא לטובתה. הכוונה היא שתהיה הארכה בהקפאה עד שיושג הסכם שלום".

פראטיני אמר את הדברים במהלך ביקורו בערב הסעודית. שר החוץ הסעודי, הנסיך סעוד אל-פייסל התייחס אף הוא לנושא המשא ומתן ואמר כי יביא את נושא הפלסטינים להחלטת מועצת הביטחון של האו"ם. לדבריו, "בכוונתי לפנות לאו"ם", על מנת להביא שלום לפלסטינים.

הרשות תקצה זמן עד סוף החודש לחידוש המו"מ

ראש צוות המשא ומתן הפלסטיני, סאיב עריקאת, התייחס מוקדם יותר היום לנושא ואמר כי הרשות הפלסטינית תקצה לאמריקאים ארכה בת שבועיים עד שלושה שבועות, עד לסוף נובמבר, בכדי שישראל תעביר תשובה סופית לגבי המשך הקפאת הבנייה בהתנחלויות.

בראיון לעיתון "א-שרק אל-אווסאט" הוסיף עריקאת כי השיחות בין ישראל והפלסטינים חסרות טעם כל עוד הבנייה הישראלית בשטחים נמשכת. עריקאת, ששהה בוושינגטון בשבוע החולף, אמר לעיתון: "כן, אנחנו בסוף המשחק, הגיעה עת הכרעה", אמר עריקאת, "המגעים חסרי טעם, כעת הגיע הזמן שהוא (ראש הממשלה בנימין נתניהו) יקבל החלטות – או התנחלויות או שלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully