וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור במצבה של האחות מנהריה שלקתה במלריה

קובי מנדל

1.11.2010 / 16:19

השתפר מצבה הרפואי של האחות מנהריה שלקתה במחלת המלריה בעת ששהתה בגינאה שבאפריקה. מבית החולים נמסר כי הכרתה שבה אליה, אך היא לא יצאה מכלל סכנה

שיפור חל היום (שני) במצבה של הצעירה בת ה-29 מנהריה, אחות במקצועה, שאושפזה בבית החולים בעיר לאחר שלקתה במלריה בעת ששהתה בגינאה שבאפריקה.

מבית החולים בנהריה נמסר, כי הכרתה של הצעירה שבה אליה, בין היתר בזכות התרופות שניתנו לה בבית החולים. עם זאת, היא טרם יצאה מכלל סכנה, ומצבה עדיין מוגדר כקשה אך יציב. הצעירה מקבלת תרופות להמרצת לחץ הדם ומאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ.

הצעירה אושפזה בבית החולים ביום שבת האחרון כשהיא במצב קשה. מבדיקה שנערכה התברר, כי הצעירה שבה לפני כעשרה ימים מגינאה שבאפריקה, שם היא עובדת כאחות בבית חולים זה כשנתיים, אך לא קיבלה טיפול מונע נגד המחלה.

לאחר חזרתה חשה הצעירה ברע, חום גופה עלה והיא סבלה מכאבי ראש, חולשה וחיוורון. לבית החולים היא הגיעה לאחר שחומה לא ירד במשך שבוע ומצבה המשיך להידרדר. "האישה הגיעה למיון והתלוננה על חולשה כללית, חום וכאבים", סיפר ד"ר נסאר פארס, מנהל המחלקה הפנימית בבית החולים. הוא הוסיף כי "היא אושפזה במחלקה כשהיא בהכרה מלאה ומיד עלה חשד כי נדבקה בנגיף המלריה. לאחר בירור קצר החשדות אוששו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully