וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוותיקן: הומר ובארט סימפסון הם קתולים

העיתון הרשמי של הוותיקן הכריז על הומר ובארט סימפסון כקתוליים אמיתיים, ושיבח את "משפחת סימפסון" כאחת הסדרות היחידות לילדים שדנות בנצרות, דת ושאלות לגבי אלוהים

רבים בוודאי לא רואים בהומר סימפסון כמודל מוסרי, אולם הפטריארך של המשפחה הצהובה הפופולרית ביותר בעולם, קיבל גושפנקא מהסמכות הקתולית העליונה ביותר. העיתון הבריטי "דיילי טלגרף" מפרסם היום כי העיתון הרשמי של הוותיקן "לאוזרבטורה רומאנו" הכריז על סימפסון כ"קתולי אמיתי".

במאמר שכותרתו "הומר ובארט קתוליים", הכיר העיתון בעובדה שהומר נוחר במהלך דרשות של הכומר שלו ומציק לשכנו האוונגלי נד פלאנדרס. "מעט מאוד אנשים יודעים את זה, והוא עושה הכל כדי להסתיר את זה, אבל זה נכון: הומר ג'יי סימפסון הוא קתולי", מכריז ה"לאוזרבטורה רומאנו".

המאמר מצטט ניתוח של כומר ישועי פרצסקו אוקטה מתוך פרק מ-2005 בשם "האב, הבן, ושחקן האורח הקדוש" הדן בקתוליות, ושודר מספר שבועות לאחר מותו של האפיפיור יוחנן פאולוס ה-2. במהלך הפרק מחליט הומר להפוך לקתולי, למורת רוחה של רעייתו מארג', הכומר לאבג'וי ונד פלאנדרס. המשפחה עצמה, מציין העיתון, "נושאת ברכת מזון לפני ארוחות, בדרכה המשונה, ומאמינה בחיים שאחרי מוות".

לפי מאמרו של אוקטה, מעט מאוד סדרות נוספות דנות בסוגיות של משפחה, קהילה, חינוך ודת בצורה השווה לזו של משפחת סימפסון. לדבריו, זוהי אחת מסדרות הטלוויזיה היחידות לילדים שבה נצרות, דת ושאלות לגבי אלוהים הם נושא שחוזר על עצמו.

זוהי אינה הפעם הראשונה שהעיתון משבח את הסימפסונים. כשהסדרה חגגה 20 שנים בדצמבר האחרון, הוא טען כי "היחסים בין האדם לאלוהים", הוא אחד הנושאים החשובים ביותר שמשקפים לא פעם "את הבלבול הדתי והרוחני של זמננו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully