וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטינים יפגינו מול סופרמרקט "רמי לוי"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

22.9.2010 / 19:41

מפגינים פלסטינים יחלו מחר לקיים משמרת מחאה מול סופרמרקט "רמי לוי" בהתנחלות שער בנימין ויקראו לפלסטינים להחרים אותו. "אבסורד שאנו ממשיכים לתמוך בדיכוי של עצמנו"

מפגינים פלסטינים יגיעו מחר (חמישי) בבוקר כדי לקיים משמרת מחאה מול סופרמרקט "רמי לוי" בכניסה להתנחלות שער בנימין מדרום לבית אל ויקראו לאזרחים הפלסטינים להחרים אותו. המפגינים יקראו לפלסטינים להחרים סחורה ישראלית המיוצרת בהתנחלויות ויקראו: "לא לשיתוף פעולה כלכלי עם הכיבוש".

לרשת הסופרמרקטים "רמי לוי" מספר סניפים בהתנחלויות בגדה המערבית, ובין המוצרים הנמכרים ברשת גם מוצרי התנחלויות רבים. למרות מיקומם של סניפי הרשת בגדה בשטחי ההתנחלויות, לקוחות רבים של הרשת הם פלסטינים. לאור זאת החליטו מספר פלסטינים להפגין מול הסופר ויקראו להחרים מוצרים ישראלים וחנויות השייכות למתנחלים. מארגני ההפגנה מסרו עוד כי בכוונתם גם להזכיר כי בעל הרשת, רמי לוי, הוא חבר מועצת העיר ירושלים, ומתוקף תפקידו "הוא מעורב ישירות בהריסות הבתים הרבות בעיר ובהשתלטות של מתנחלים על בתי פלסטינים בחסות העירייה".

מוחמד חטיב, אחד ממארגני ההפגנה, אמר כי "השוק הפלסטיני הוא אחד משווקי היצוא החשובים והגדולים של הכלכלה הישראלית. זה אבסורד מוחלט שאנו ממשיכים לתמוך בדיכוי של עצמנו, בייחוד כשיש בידינו אופציות אחרות. כל שקל לרמי לוי הוא שקל להמשך הכיבוש – המצב הזה חייב להיפסק, לא נמשיך לשלם להם כסף על כך שהם הורגים בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully