וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון הניצחון של חמאס: כך נכבוש את ת"א

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

13.9.2010 / 22:30

פעילי חמאס העלו לרשת סרטון בו נראים הפלסטינים כובשים את הערים ירושלים ותל אביב וכן מוקדי כוח כמו בית המשפט העליון, בנק ישראל ואולפן החדשות של ערוץ 2. הסרטון כבר הפך ללהיט ברחבי הגדה

שני פעילי חמאס מעזה יצרו והעלו לאתר שיתוף קבצי הווידאו "יוטיוב" סרטון עלילתי בשם "הכיבוש הגדול", המציג את חלום "שחרור פלסטין". בסרטון נראים הפלסטינים כשהם כובשים ו"משחררים" את כל מוקדי הכוח בישראל, ביניהם בנק ישראל, בית המשפט העליון, ירושלים, תל אביב ואפילו אולפן חדשות ערוץ 2.

עלילת הסרטון, שהפך ללהיט ברחבי הגדה המערבית, מראה תלמידים פלסטינים האומרים כי הם רוצים לפעול במסגרת ארגוני ההתנגדות ולומדים על תנועת החמאס. לאחר מכן הופכים התלמידים לפעילי חמאס שמתכננים מערכה שלמה לכיבוש מוקדי הכוח בישראל.

בין הסצנות המוצגות בסרטון נראים עשרות פלסטינים נוסעים לאורך נתיבי איילון כשהם נושאים את דגלי פלסטין וחוגגים את כיבוש תל אביב, המכונה בסרטון "תל אל-רביע". בסצנות נוספות נלחמים פעילי חמאס בחיילי צה"ל ומנצחים אותם. בשיאו של הסרט מופיע אות הפתיחה למהדורת החדשות של ערוץ 2 אולם במקום המגישה יונית לוי מופיע מגיש החבוש כאפייה שבא במקומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully