וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות אלפי בקבוקי יין נגנבו מיקב בגליל

עידן אבני

2.9.2010 / 11:12

זמן קצר לפני החגים, נגנבו בקבוקים של יינות איכותיים ממחסני יקב דלתון בגליל העליון. בעל המקום: "לא יודע אם לבכות או להשתגע". המשטרה פתחה בחקירה

עשרות אלפי בקבוקי יין נגנבו ממחסני יקב דלתון בגליל העליון. פורצים הגיעו במהלך הלילה (חמישי) מצוידים במשאית, ובאמצעות מלגזה העמיסו בקבוקים רבים שהיו מיועדים לשיווק במהלך החגים. הגנבים הכירו ככל הנראה את סוגי היינות ביקב וידעו מה בדיוק לחפש. הם בחרו לקחת את היינות היקרים והאיכותיים ביותר, ואילו את היינות הפשוטים הם השאירו ביקב ואף ניפצו על רצפת המחסן אליו פרצו.

לשוטרים שהוזעקו למקום לא נותר אלא לפתוח בחקירה. אין זו הפעם הראשונה שהיקב נפרץ, לפני חמש שנים אירע מקרה דומה, כאשר חלק מבקבוקי היקב נמצאו לאחר כחודשיים ואילו השאר לא אותרו עד היום.

מנכ"ל היקב, משה חביב, התהלך אובד עצות בין המדפים בעודו מנסה להבין כיצד אירעה הפריצה. "אני לא יודע מה לעשות. אם לבכות או להשתגע. זה נזק עצום, ואנחנו עדיין אומדים אותו. זה נראה כאילו הם באו עם רשימה, ורק חיפשו את מה שהם צריכים לקחת. הם קרעו ארגזים ולקחו יינות איכות שאותם הוציאו בקפידה מכל שורה". ביקב מקווים שאוהבי היין יזהו את הבקבוקים הגנובים, מכיוון שמדובר ביינות מיוחדים, ובכך יסייעו ללכידת הגנבים.

"לקחו גם כסף והמחאות"

קצין החקירות של משטרת צפת, פקד יחיאל אדרי סיפר כי "הפורצים הגיעו עם משאית גדולה ועבדו כאן במהלך הלילה. מלבד יינות הם לקחו גם צ'קים וכסף מזומן, ובעיקר הסבו נזק רב. אנחנו נחקור את המקרה ואני מאמין שנתפוס את הגנבים".

באירוע הפריצה ליקב בתקופה המקבילה לפני חמש שנים הגנבים הגיעו בשתי משאיות גדולות, ובאמצעות מלגזת היקב העמיסו אז כ-37 אלף בקבוקים של יינות משובחים. רק כחודשיים לאחר הפריצה נעצר תושב מזרח ירושלים שניסה למכור כ-18 אלף בקבוקים. שאר הבקבוקים לא נמצאו עד היום, והערכה היא כי הם נמכרו בשטחי הרשות הפלסטינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully