וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב הרוצח: "אנסה להתאבד פעם נוספת"

איילה חננאל

25.7.2010 / 16:26

בית המשפט האריך בעשרה ימים את מעצרו של איתי בן דרור החשוד שרצח את שלושת ילדיו. השופטת : "אין מילים להגדיר את המקרה והדעת לא סובלת". בן דרור יישלח לבדיקה פסיכיאטרית. עורך דינו: הוא אמר לי כי בכוונתו לנסות להתאבד פעם נוספת

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכה: יאיר דניאל)

בית משפט השלום ברמלה האריך אחר הצהריים (ראשון) בעשרה ימים את מעצרו של איתי בן דרור, החשוד שרצח את שלושת ילדיו. בן דרור הגיע לבית המשפט היישר מבית החולים לניאדו בנתניה, לאחר שניסה להתאבד ונפצע קל. הוא נבדק על ידי צוות בית החולים והוחלט לשחררו.

השופטת ליאורה פרנקל ציינה בהחלטתה: "אין לי מילים לתאר מקרה זה. כואב, נורא ומזעזע. החשד שבגינו החשוד הובא בפניי - אין מילים להגדירו והדעת לא סובלת. מהחומר עולה חשד סביר כי החשוד אכן ביצע את החשד הנורא והבלתי נתפס שמיוחס לו. השופטת אף הורתה לשלוח את בן דרור לבדיקה פסיכיאטרית: "אני סבורה כי יש מקום לשלוח אותו לבדיקה שניתן יהיה ללמוד ממנה על מצבו".

רן אלון, פרקליטו של בן דרור אמר שיש חשש ממשי שמרשו ינסה להתאבד שוב. "ניסיון אובדני מצידו הוא רק עניין של זמן. הוא כבר אמר לי כי בכוונתו לנסות להתאבד פעם נוספת".

בדיון בהארכת המעצר עלה כי בן דרור אמר בחקירתו: "רצחתי את הילדים על מנת שיזכו בשלווה ובנחת. הילדים לא יצטרכו לסבול יותר מגרושתי". הוא טען כי האם נהגה להתעלל בילדיהם ואיימה לקחת אותם מרשותו. עוד הוסיף האב החשוד ברצח כי קולות ששמע בראשו "הם שייעצו לי איך לבצע את הרצח, איפה לקנות סכינים וחבלים".

עוד עלה בחקירה כי לאחר ביצוע הרצח, בן דרור ישן עם ילדיו במשך כל אותו הלילה, נישק אותם וחיבק אותם ונרדם לאחר ניסיון אובדני. כשהתעורר וראה שילדיו עדיין שם, נטל לטענתו כדורים במטרה למות. עוד סיפר כי אביו התקשר אליו בבוקר ושאל לשלומו. האב הבין שמשהו אינו כשורה. "אם אבא שלי לא היה בא הייתי משלים את המשימה", אמר בן דרור במהלך חקירתו.

כתב לאמא: "עכשיו יהיה לך זמן לעשות כסף"

בן דרור הוכנס לאולם כשהוא לבוש בפיג'מה של בית החולים והסתיר את ראשו בידיו, עליהן ניכרים עדיין כתמי הדם והחתכים שגרם לעצמו. אף אחד מבני משפחתו או מכריו לא הגיע לדיון והוא סירב לענות לשאלות התקשורת ורק נשען על השולחן והרכין ראש.

פרקליטו של בן דרור, עורך הדין רן אלון, הדגיש כי האחרון היה מאושפז שש פעמים, כאשר בפעם האחרונה אושפז לתקופה ממושכת של כחמישה חודשים, ממנה שוחרר רק בתחילת חודש מאי האחרון. עורך הדין סיפר על המכתבים שהשאיר בן דרור ונמצאו בדירתו, וכי ביניהם היה מכתב שמוען לגרושתו ובו רשם "עכשיו יהיה לך הרבה זמן לעשות כסף, כי את הרי אוהבת כסף". בן דרור אף השאיר מכתב לילדיו בו כתב "מקווה להיות איתכם בקרוב, אוהב, אבא".

עוד טען עורך הדין כי רק ביום שלישי בשבוע שעבר נפגש בן דרור עם פסיכיאטר, אך בדיקת המשטרה העלתה כי פגישה האחרונה של בן דרור עם פסיכיאטר התקיימה לפני כשבועיים. "מדובר פה באדם שמוכר היטב למערכת הפסיכיאטרית בעל נטיות אובדניות", טען פרקליטו של בן דרור. "המעשה עצמו הוא כל כך מטורף שצריך להית מטורף כדי לעשות אותו. כל הגרסה שלו צועקת לשמיים שהוא צריך בדיקה פסיכיאטרית ראשונית שתעריך את מצבו", הוסיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"הרצח תוכנן בקפידה ומראש"

בכוונת המשטרה לבדוק האם בן דרור, החשוד שרצח את שלושת ילדיו בערב יום שישי, טשטש אותם טרם הרצח באמצעות סם מסוג כלשהו, כך דיווחו הבוקר גורמים במשטרה. זאת בעקבות תחקור שערכו חוקרי המשטרה לשכנים המתגוררים בסמוך לבית בו בוצע הרצח, ממנו עולה כי במהלך הלילה לא נשמעו צעקות שיעידו על הזוועה שהתרחשה בבית. "אי אפשר לדקור שלושה ילדים כל כך הרבה פעמים מבלי שישמיעו הגה", אמר גורם במשטרה.

בחיפושים שערכו אתמול החוקרים בבית האב נמצאה הסכין ששימשה לרצח וכן מכתבים בהם פירט בן דרור את המניע למעשיו. כמו כן נמצא תיק עם בגדים אליו הייתה מצורפת רשימת מספרי טלפון. במכתבו ציין בן דרור, כי אם ניסיון ההתאבדות ייכשל, יש להביא לו את התיק לבית החולים. בן דרור הסביר אף כי מספרי הטלפון הינם של אנשים להם צריך להודיע להם על האירוע. גורם במשטרה הסביר הפרטים הללו, מובילים למסקנה "הרצח הזה תוכנן בקפידה ומראש".

לילך שם טוב, אמם של הילדים שנרצחו סיפרה הבוקר על תחושותיה הקשות. בראיון לתוכנית "נכון להבוקר" עם ניב רסקין בגלי צה"ל הדגישה לילך, כי האב איתי היה בריא בנפשו. לדבריה, "איתי לא חולה נפש, הוא בן אדם מניפולטיבי ומתכנן הכל מראש", אמרה האם. לילך סיפרה כי "הוא החליט לפרק את המשפחה בדיוק לפני שנה לאחר שחברה טובה שלי הפכה להיות מאהבת שלו. הוא הבין שאני לא מתכוונת לחזור אליו וכל הזמן שאל את הילדים עם מי אני מסתובבת".

עדכון ראשון 13:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully