וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רצחתי את ילדי כדי לגאול אותם מסבל נוראי"

גלעד גרוסמן ואיילה חננאל

24.7.2010 / 0:02

איתי בן דרור, החשוד ברצח שלושת ילדיו בנתניה, אמר לעורך דינו כי רצח את ילדיו כדי לגאול אותם מחיים נוראים של סבל. "מבחינתו, עכשיו יהיה להם חיים שקטים ושלווים והוא ניסה להצטרף אליהם בהקדם, כי לדבריו הם מחכים לו". המשטרה: בן דרור הודה בחקירתו ברצח

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: עידן גוראל)

"רצחתי את ילדי כדי לגאול אותם מחיים של סבל נוראי", כך אמר אמש (שבת) איתי בן דרור, החשוד ברצח שלושת ילדיו בנתניה, לפרקליטו רן אלון מהסנגוריה הציבורית המתמחה בפסיכיאטריה פלילית. אלון סיפר לוואלה! חדשות כי מרשו הוא אדם שמוכר היטב למערכת הפסיכיאטרית, אשר רק לאחרונה השתחרר מאשפוז פסיכיאטרי ממושך. הוא הוסיף שהוא מטושטש כעת לאחר ניסיון ההתאבדות שלו, שכלל חיתוך של הוורידים ונטילת כמות גדולה של כדורים.

עו"ד אלון ציין כי בן דרור הסביר שרצח את ילדיו כדי לגאול אותם מחיים של סבל נוראי. "מבחינתו, עכשיו יהיה להם חיים שקטים ושלווים והוא ניסה להצטרף אליהם בהקדם, כי לדבריו הם מחכים לו".

מפקד משטרת נתניה, נצ"מ עמיחי אשד, אמר כי האב החשוד ברצח שלושת ילדיו בנתניה קשר עצמו בחקירה לרצח והודה במעשים. לדבריו, לא היתה למשטרה אינדיקציה שהוא מתכנן לרצוח את ילדיו.

היום תביא המשטרה את בן דרור לבית המשפט על מנת לבקש להאריך את מעצרו. את הלילה הוא צפוי להעביר כשהוא מאושפז בבית החולים לניאדו בנתניה לאחר ניסיון ההתאבדות שלו.

מדוע לא נדלקה נורת האזהרה?

הפרשה המזעזעת הזו התגלתה לאחר שאתמול בבוקר נמצאו שלושת ילדיו של בן דרור כשהם ללא רוח חיים בדירה ברחוב בורוכוב בנתניה. כוחות משטרה שהגיעו לדירה בעקבות דיווח על אדם המנסה להתאבד מצאו במקום את גופות הילדים: אור בן ה-5, רוני בת ה-8 ועומר בן ה-10. מחקירת המשטרה עולה כי בליל שישי השכיב האב את ילדיו לישון ואז, על פי החשד, רצח אותם בדקירות וכיסה את הגופות בשמיכות. גופות הילדים נמצאו במיטת אביהם כשעליהן סימני דקירה רבים.

בימים הקרובים צפויים לבדוק במשטרה, גורמי הרווחה וברשות המקומית האם ניתן היה למנוע את הרצח הזה. מדוע לא נדלקה נורת האזהרה?

בדיקת המשטרה העלתה כי בן דרור, כבר אושפז לפני כחודשיים בבית החולים הפסיכיאטרי "לב השרון" הצמוד לישוב פרדסיה, בעקבות ניסיון התאבדות. על פי גורמים במשטרה, בבית החולים הפסיכיאטרי הוא היה נתון תחת השגחה משטרתית. גורמים במשטרה ציינו עוד כי בן דרור ניסה להתאבד לא פחות מחמש פעמים בחצי השנה האחרונה.

במשפחתה של האם זעקו כי הכתובת היתה על הקיר. גליה סיבוני דודתם של הילדים ואחותה של לילך האם, אמרה כי "יש לנו עסק עם רוצח שמודע למעשיו ושלא ישחק אותה לא שפוי. שירותי הרווחה קבעו שהוא בסדר. הם אמרו לה 'הוא בסדר גמור, הכל בסדר אצלו' והכריחו את לילך לתת לו לראות את הילדים".

עוד סיפרה, כי במסגרת הליך הגירושין מהאב, איתי בן דרור, ניסתה האם למנוע ממנו להיפגש עם ילדיו. בעקבות הסדרי הביקור שנקבעו, טענה הדודה כי נכפה עליה לאפשר זאת ונאמר לה שאם תמנע ממנו לראות את הילדים - הם יילקחו ממנה

האם התגרשה מבן דרור לאחר שבגד בה עם אישה אחרת. בעבר התלוננה האישה שעמה בגד בן דרור ארבע פעמים בשל תקריות אלימות, ואף הוציאה נגדו צו הרחקה בגין הטרדה מאיימת.

(עדכון ראשון: 20:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully