וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף טוב: קופה ניצלה משבי והתעללות ברעננה

פקחי רשות הטבע והגנים הגיעו לדירה ברעננה, בעקבות מידע שהגיע לידיהם, ומצאו בה קופת סנאי קטנה שנפלה קורבן להתעללות ושחלק משיניה נעקרו. הקופה נלקחה מהמקום, ונגד בעל הדירה נפתחה חקירה

יח"צ - חד פעמי

(צילום: עדן בן עמי יחידת צילום דוברות מרחב השרון)

פקחי רשות הטבע והגנים ושוטרי משטרת כפר סבא פשטו אתמול (חמישי) על דירה ברעננה ומצאו בה קופת סנאי שהוחזקה בתת- תנאים. הפקחים החרימו את קופת הסנאי, והמשטרה פתחה בחקירה נגד בעל הדירה. במקביל, נעשים מאמצים לאתר מהיכן הובאה הקופה ומי אחראי להתעללות הקשה שעברה, שכללה את עקירת חלק משיניה על מנת שלא תוכל לנשוך את שוביה. הקופה הועברה למקלט זמני, ובעתיד הקרוב יוחלט היכן תשוקם.

אריה קלר, הממונה על מניעת הסחר בערכי טבע ברשות הטבע והגנים אמר כי "בשנים האחרונות אוסרת רשות הטבע והגנים על ייבוא קופים מכל סוג, לאחר שבעבר היה זה מקובל להחזיק קופים שונים גם בפינות חי. המידע שהגיע אלינו דיבר על "קוף גדול", אך בחיפוש שערכנו מצאנו דווקא קופה קטנה ממין סנאי, שהוחזקה בכלוב קטן למידותיה בתוך דירה. החשוד ניסה לשחרר את הקופה על מנת שלא להיתפס, אך היא לא שיתפה איתו פעולה".

לדברי קלר "מדובר באדם שלו עבר פלילי וסיועה של משטרת כפר סבא היה הכרחי לביצוע צו החיפוש והצלת הקופה. שילוב הזרועות בין כוחות האכיפה הוא חיוני לעתים לעניין הצלת חיות בר שמוחזקות בניגוד לחוק ואנו שמחים שגם הפעם נרתמו השוטרים למשימה".

  • עוד באותו נושא:
  • קופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully