וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ההרוגות בהתרסקות: "הן תמיד היו ביחד"

אביגיל איזנבך

14.7.2010 / 13:45

שלום מנורה, שאיבד את אביו, שתיים מבנותיו ואחת מאחייניותיו בהתרסקות המטוס הקל בארה"ב, סיפר לוואלה! חדשות כי המשפחה חגגה השבוע יום הולדת 15 לבת רחלי שנספתה באסון. "אתה לא מעכל דבר שכזה"

שלום מנורה, תושב בית שמש שאיבד הלילה (רביעי) את אביו משה, את בנותיו רבקה ורחל ואת אחייניתו שרה, בהתרסקות המטוס הקל במישיגן, בה גם נפצע באורח קשה בנו יוסי בן ה-13, מתקשה להתמודד עם גודל האסון שניחת על משפחתו. "אתה לא מעכל דבר שכזה", אמר מנורה בשיחה עם וואלה! חדשות. "אתמול היה לך אבא ושתי ילדות והיום הם מתים". הוא הוסיף כי הדבר אירוני מפני שיש לו שני בנים שמשרתים בצבא אחד בגולני והשני בשריון "ולהם לא קרה כלום" בעוד שהבנות שלו שעלו על טיסה עם סבם המנוסה נהרגו.

מנורה אמר עוד כי בנותיו שנהרגו, רבקה ורחל, "תמיד היו ביחד" וכי רבקה הייתה אמורה לעלות לכיתה י"ב והיתה "בחורה מקסימה שתמיד הייתה עושה הכל כמו שצריך". על רחל סיפר כי היא "הייתה בחורה עדינה ושקטה, שבשנה האחרונה החלה לגדול קצת ולהיות עצמאית. "חגגנו לה יום הולדת 15 לפני יומיים" סיפר.

אבי הילדות סיפר על הרגע בו שמע על התרסקות המטוס. "הייתי בפלורידה בנסיעת עסקים והשארתי את הילדים עם אבא. בבוקר קיבלתי טלפון שהייתה תאונת מטוס ושיוסי נפצע. שאלתי מה עם הנוסעים האחרים ואמרתי שהיו עוד אנשים על המטוס ואמרו לי שאף אחד חוץ ממנו לא שרד. עליתי על הטיסה הראשונה והגעתי לכאן באמצע הלילה".

"אבא היה טייס מנוסה"

את השיחה מנהל מנורה ליד מיטת בנו בבית החולים, שם הוא יושב מאז שהגיע למישיגן. הוא מספר כי בנו במצב קריטי אך יציב וסובל מכוויות רבות וקצת שברים. "הרופאים חושבים שעם שיקום הוא יהיה בסדר", סיפר. הוא הוסיף כי יוסי ישב בחלק האחורי של המטוס מה שככל הנראה הציל את חייו כאשר המטוס נשבר לשניים.

שלום גם סיפר שאביו משה היה טייס מנוסה מאוד. לדבריו, "אבא שלי היה טייס במשך 25 שנים. הוא טס שלוש פעמים בשבוע. כולנו טסנו איתו. לדבריו, ההערכות הן שתקלה מכנית היא זו שגרמה להתרסקות ולא טעות אנוש.

בתוך כך, חוקרים של רשות התעופה האמריקאית הגיעו הבוקר לאזור התרסקות המטוס הקל בצפון מישיגן. המטוס הדו-מנועי מסוג ביצ'קרפאט 58 התרסק כ-100 מטרים לאחר שביצע המראה ועלה בלהבות. ממשרד השריף במחוז מקינאק נמסר: "המטוס נתקל בקושי מסוים אחרי שהמריא, המטוס חצה את הכביש המהיר ופגע במעקה בטיחות במרכזו, התהפך והתרסק עד שנעצר בשולי הכביש המהיר I-75".

(עדכון ראשון: 13:12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully