וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ארגון הוצא מחוץ לחוק בשל קשר לחמאס

ארגון סיוע הוצא אל מחוץ לחוק בגרמניה בשל תמיכה בחמאס, תוך שהוא מציג את פעולותיו בפני תורמים כסיוע הומניטרי. "ארגונים שפועלים נגד זכותה של ישראל להתקיים מאבדים את זכותם לפעול בגרמניה"

הרשויות בגרמניה הוציאו את ארגון סיוע הומניטרי מחוץ לחוק עקב קשרים לארגון חמאס, כך מסר היום (שני) שר הפנים של גרמניה תומאס דה מייזיר.

בגרמניה מאמינים שהארגון, הרשום בפרנקפורט, הזרים תרומות לחמאס, הנחשב לארגון טרור בידי האיחוד האירופי וארצות הברית, תוך שהוא מציג את פעולותיו בפני התורמים כסיוע הומניטרי.

"הארגון העונה לשם IHH, פועל תחת מסווה של סיוע הומניטרי, תמך בארגונים חברתיים לכאורה ברצועת עזה הקשורים חמאס, במשך תקופה ארוכה ובמידה כלכלית לא מבוטלת", אמר דה מייזיר. "חמאס משתמש בפעולות אלימות נגד ישראל ואזרחים ישראלים, ולפיכך פוגע בהסדר שלום בין העם הישראלי והפלסטיני", כך נאמר בהודעה.

לדברי שר הפנים, ארגונים שפועלים באופן ישיר ולא-ישיר נגד זכותה של ישראל להתקיים מאבדים את זכותם לפעול בגרמניה. ב-2004 קבע בית משפט פדרלי בגרמניה כי חמאס הינו ארגון מאוחד וכי לא ניתן להפריד בין פעילות הסיוע שלו מהפעילות הפוליטית והטרוריסטית שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully