וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במבצע הזה תוכלו לעמוד: טיסה ב-5 ליש"ט

חברת רייאנאייר מתכוונת להציע כרטיסי טיסה בעמידה תמורת 5 ליש"ט. החברה גם תגבה כסף עבור שימוש בשירותים במהלך טיסות שאורכות שעה. מומחים הביעו ספק שהיוזמה תקבל אישור בטיחותי

חברת התעופה רייאנאייר, הידועה בטיסות הזולות והשירותים הבסיסיים שהיא מציעה, מתכוונת להציג כרטיסי טיסה בעלות של חמש ליש"ט. האותיות הקטנות: הנוסעים יצטרכו לעמוד במהלך הטיסה וגם לשלם עבור שימוש בתא השירותים. רייאנאייר מתכוונת ליישם את השירות הזה בעוד שנתיים, אך מומחי בטיחות תעופה טוענים כי היא לא תקבל לכך אישור.

מנכ"ל החברה מייקל אולירי פירט את היוזמה החדשה בראיון לתכנית טלוויזיה ברשת ITV הבריטית. הוא סיפר כי אזור עמידה עם "כיסאות ורטיקלים" יוכנס ב- 250 מטוסי החברה במקום 10 שורות הכיסאות האחרונות.

לדבריו, גבייה של לירה שטרלינג אחת לשימוש בשירותים מנוסעים בטיסות של שעה, יעודד אותם להשתמש בתאים שבשדות התעופה במקום באלה שבמטוס.

דובר החברה מסר כי נערכה התייעצות עם בואינג לגבי הכנסת כיסאות ורטיקליים שיאפשרו לחגור את הנוסעים בזמן שהם עומדים, ושיעלו בין 4 ל-8 ליש"ט. בדיקות בטיחות של הכיסאות יחלו בשנה הבאה. אולם, דובר רשות התעופה האזרחית מסר כי היוזמה החדשה תתקשה לעמוד בתקני הבטיחות מכיוון שעל פי חוקי התעופה, הנוסעים צריכים להיות חגורים בעת ההמראה והנחיתה, ולכן הם צריכים לשבת במושב. "אני לא יודע איך מר אולירי יעקוף את זה", אמר הדובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully