וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשה טוב ביום

עידית טוויל

3.7.2010 / 16:37

וואלה! וארגון חברה טובה עוזרים לכם להעביר את השבוע. גם הפעם, שלל אפשרויות להתנדבות מהנה ברחבי הארץ - אתם רק צריכים לבחור מתי ואיפה

4.7 - עזרה בעבודה משרדית

בטירת הכרמל פועל מרכז הפעו"ט, המיועד להעשיר ולטפח את ההישגים ההתפתחותיים של ילדים בגיל הרך. המרכז זקוק לסיוע שלכם בעבודות משרדיות שונות כגון: הדפסות, צילומים וכדומה.

4.7 - עזרה בקיפול בגדים לתרומה

הצטרפו לעמותת לב ח"ש בחיפה. העמותה מפעילה מרכז לאביזרי בית, בגדים ומכשירי חשמל הנתרמים לנזקקים. לעמותה דרושים מתנדבים שיעזרו בקיפול בגדים המיועדים לתרומה.

7.7 - השתתפות בטיול ג'יפים לחולי סרטן

"עזר מציון" מזמינים אתכם לקחת חלק במחנה קיץ חוויתי ומרגש בגבעת אולגה, לילדים ומבוגרים החולים בסרטן. אם ברשותכם רכב 4X4 תוכלו להשתתף בטיול ג'יפים ביחד עם מאות משתתפים במחנה הקיץ. טיול הג'יפים הוא אחד ממגוון האטרקציות, האירועים והמופעים שיתקיימו במחנה ומטרתם לשמח את המשתתפים החולים במחלה.

7.7 - חלוקת מזון חם למשפחות נזקקות

בואו לעזור למשפחות נזקקות עם ארגון גמילות חסדים בקרית ביאליק. כל שעליכם לעשות הוא להגיע עם כלי רכב בשעות הערב ולחלק ארוחות חמות למשפחות. כל עזרה תתקבל בברכה.

8.7 - ליווי ילדים עם אפילפסיה ביום כיף בלונה פארק

אגודת א.י.ל (האגודה הישראלית לאפילפסיה) תקיים במהלך הקיץ יום כיף לילדים החולים באפילפסיה. יום הכיף יתקיים בלונה פארק בתל אביב ובמהלכו תוכלו ללוות את הילדים ולשמוח איתם ביום מהנה במיוחד.

  • עוד באותו נושא:
  • התנדבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully