וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר דגן מכחיש שבקשתו להמשיך בתפקיד נדחתה

ראש המוסד מכחיש את הדיווחים לפיהם בקשתו להמשיך בתפקידו לשנה תשיעית נדחתה. דגן הכחיש את הפרסומים בכינוס שהתקיים אמש באוניברסיטת ת"א וקרא להם "בלונים תקשורתיים"

ראש המוסד מאיר דגן מכחיש את הפרסומים שנדחתה בקשתו להמשיך בתפקידו לשנה התשיעית, כך דווח הבוקר (שני) בקול ישראל. בכינוס שהיה אמש באוניברסיטת ת"א בהשתתפות ראשי המוסד ומאות מגמלאיו קרא דגן לדיווחים האלה "בלונים תקשורתיים".

ביום שבת הגיבה לשכת ראש הממשלה לפרסומים כי דגן ביקש להאריך את כהונתו. מהלשכה נמסר כי "ראש המוסד מאיר דגן לא פנה ולא ביקש להאריך את כהונתו בשנה. ראש הממשלה נתניהו החליט בשנה שעברה להאריך את כהונת ראש המוסד בשנה ומאז לא התקבלה שום החלטה נוספת".

יום קודם לכן דווח בערוץ שתיים, כי ראש המוסד ביקש להאריך את כהונתו בשנה נוספת ונדחה. דגן המכהן כראש המוסד מזה שמונה שנים לא ימשיך לשנה תשיעית בתפקיד, על אף בקשתו להארכת כהונתו. על פי הדיווח, דגן צפוי לסיים את תפקידו בעוד שלושה חודשים.

עוד דווח, כי זהות מחליפו תפורסם בעוד מספר שבועות וכי המחליף אינו צפוי להיות בכיר מבין אנשי צה"ל. דגן מונה לתפקידו בשנת 2002 על ידי ראש הממשלה לשעבר, אריאל שרון. ביוני 2009 האריך ראש הממשלה בנימין נתניהו את כהונתו בשנה נוספת.

כבר עם הארכת כהונתו של דגן ביוני 2009 על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו, הציע שר האוצר יובל שטייניץ שהממשלה תקבע שזו תהיה ההארכה האחרונה של ראש המוסד. "דגן הוא ראש מוסד יוצא מן הכלל. דגן שיקם את המוסד שחזר להיות אחד מארגוני הביון הטובים בעולם וזה המון בזכותו", אמר. "עם זאת, יש חשיבות שיהיו חילופים בהנהגה, חילופים שיביאו רוח ומחשבה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully