וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשה טוב ביום: עזרו למשפחות נזקקות

עידית טוויל

26.6.2010 / 14:37

וואלה! וארגון חברה טובה עוזרים לכם להעביר את השבוע. גם הפעם מגוון אפשרויות להתנדבות מהנה ברחבי הארץ - אתם רק צריכים לבחור מתי ואיפה

27.6: בילוי עם דיירי בית האבות העירוני

אם יש לכם קצת זמן פנוי בואו להעביר אותו בבית האבות העירוני בבאר שבע. תוכלו לשוחח עם הדיירים, לטייל עימם באזור, לשחק איתם שח, דמקה, קלפים ושאר משחקים מהנים. תוכלו גם להעביר להם סדנאות יצירה, שירה בציבור, שיעורי העשרה, טיפולי קוסמטיקה ועוד. כל תשומת לב מכם תשפר מאוד את מצב הרוח שלהם.

27.6: העברת חוגים והפעלות מהנות לבעלי צרכים מיוחדים

בוגרים רבים בעלי צרכים מיוחדים הנתמכים ע"י עמותת אלוין מע"ש בחיפה ישמחו ליהנות איתכם מהפעלות רבות כגון: קריוקי, משחקי שולחן, משחקי חברה, חוגי יצירה ועוד. בואו לתמוך בהם ולתת להם יחס חם והכי חשוב לבלות איתם.

28.6: הרצאות לקשישים חרשים

בואו להעביר שיעורי העשרה לקשישים הסובלים מבעיות שמיעה בנתניה. שתפו אותם בכל תחום מעניין כגון: אקטואליה, בישול, בריאות, יצירה, אומנות וכדומה. אין צורך בידיעת שפת הסימנים - אליכם יתלווה מתורגמן שיתרגם את ההרצאה לשפת הסימנים.

28.6: התנדבות עם בעלי פיגור שכלי

עשרות בוגרים בעלי פיגור שכלי המתגוררים במעון בר דרור בכפר סבא מחכים לכם. בואו ללוות אותם בחוגים השונים, ובפעילויות השוטפות המתקיימות במעון ובכך לשפר את איכות חייהם.

29.6: סיוע למשפחות מהעדה האתיופית

עזרו למשפחות מהעדה האתיופית ברחובות. באמצעות תוכנית גמל"א תוכלו להתנדב במגוון דרכים כגון: עזרה בלימוד ילדים ובני נוער, תרגום מסמכים מול הרשויות, ליווי הורים לאסיפות הורים ועוד. כל עזרה תחזק את תחושת השייכות של המשפחות בחברה הישראלית.

29.6: ארגון אירועים והפעלות לילדים בגיל הרך

בטירת הכרמל פועל מרכז הפעו"ט המיועד להעשיר ולטפח את ההישגים ההתפתחותיים של ילדים בגיל הרך. המרכז זקוק לסיוע שלכם בארגון אירועים, מסיבות והפעלות שונות לילדים ולהוריהם.

30.6: איסוף עודפי מזון

הצטרפו לארגון משולחן לשולחן – לקט ישראל באיסוף מזון מאולמות אירועים, חדרי אוכל, בסיסי צה"ל ומפעלי אוכל שונים. עודפי המזון מועברים לנזקקים רבים ובתי תמחוי, במקום להיזרק לפח. אם יש לכם כלי רכב וקצת זמן פנוי בשעות הערב/ לילה קחו חלק בפרויקט זה.

30.6: פעילות חברתית עם נכים

"קהילה תומכת חיים עצמאיים לנכים" מקיימת מפגשים עבור אוכלוסיית הנכים בצפון ומזמינה אתכם להעביר הרצאה, שיעור, חוג יצירה או הפעלה מהנה אחרת שתעניין ותשמח את החברים בקהילה ותקל על בדידותם היומיומית.

1.7: זמן איכות עם קשישים

בואו לתת חום ואהבה לאוכלוסיה הסיעודית והעצמאית בבית האבות נוף טבעון בקריית טבעון. הם מאוד ישמחו לבלות איתכם את שעות אחה"צ בכל פעילות שתבחרו להעביר להם.

2.7: סיוע ביום אימוץ כלבים

העמותה למען בעלי חיים בבאר שבע מקיימת יום אימוץ חיות. במהלך היום תוכלו לעזור בהקמת האירוע, בטיפוח הכלבים ובעזרה לתהליך האימוץ. אם תירצו תוכלו גם לאמץ את אחד הכלבים החמודים ולתת להם בית חם.

  • עוד באותו נושא:
  • התנדבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully