וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אהובה אלפרון ניסתה להתאבד בביתה ברעננה"

איילה חננאל ואריאל נוי

8.6.2010 / 11:50

אלמנתו של איש העולם התחתון שנרצח יעקב אלפרון ואימו של העבריין הצעיר דרור אלפרון, נטלה מספר רב של כדורי שינה ופונתה במצב קל לבית החולים. לא נשקפת סכנה לחייה

אהובה אלפרון, אשתו של איש העולם התחתון יעקב אלפרון, שחוסל בחודש נובמבר 2008 בפיצוץ במכוניתו בתל אביב, ניסתה ככל הנראה הבוקר (שלישי) להתאבד באמצעות גלולות שינה. אלפרון פונתה מביתה שברעננה במצב קל וכשהיא חשה ברע לבית החולים "מאיר" בכפר סבא. לא נשקפת סכנה לחייה. לאחרונה, וביתר שאת לאחר מות בעלה, התלוננה אהובה כי המשטרה מנהלת רדיפה אחר משפחתה. מבית החולים נמסר היא הייתה בהכרה מליאה ועוברת סדרת טיפולים ובדיקות. היא צפויה להשתחרר בימים הקרובים.

משפחת אלפרון מסרה לוואלה חדשות כי "עקב הטרדות בלתי פוסקות ומכוונות מצד המשטרה, מאז שיעקב נרצח, הטרדות הכוללות מעצר של שלושת הבנים, חיפושים בלתי פוסקים וברוטאליים בבית המשפחה, הזמנתה של אהובה לחקירות חוזרות ונשנות והכול תוך הפחדתן של שלוש הבנות הקטנות, כל אלו הובילו למצב נפשי קשה של אהובה שגרם לה להתמוטטות עצבים. אנו מקווים שבמשטרה ילמדו להסיק מסקנות ויתנו למשפחה לנסות ולחזור למסלול החיים הרגיל".

קרובי משפחתה של אהובה אלפרון ממשיכים להסתבך עם רשויות אכיפת החוק ורק אתמול נעצר בנה דרור, בפעם השנייה בתוך שבוע. אלפרון הצעיר נעצר יחד עם חשודים נוספים בחשד לסחיטה ואיומים של בעלי מסעדות ודרש מהם שייתנו לו בקבוקים ריקים בשביל חברת המחזור שבבעלותו.

שלשום שוחרר אלפרון למעצר בית בן עשרה ימים לאחר שנעצר בחשד שביצע עבירות תנועה עם אופנועו ברעננה. בדיון טענו פרקליטיו, כי המשטרה לא ביצעה את פעולות החקירה הדרושות על פי הנוהל, וכי "אילו שם משפחתו לא היה אלפרון, לא היינו כאן".

ניסים, אחיו של יעקב אלפרון נעצר בחודש שעבר בגבעתיים כשברשותו 50 כדורים החשודים ככדורי אקסטזי. הוא הועבר להמשך חקירה בימ"ר תל אביב. אלפרון נתפס לאחר שבלשי מרחב דן ערכו עליו חיפוש שגרתי בעת שנסע על האופנוע שלו בגבעתיים. באופנוע נמצאו עשרות כדורים שהמשטרה חושדת כי הם סם מסוג אקסטזי וחגיגת. אלפרון עצמו טען כי הכדורים שנתפסו הם סוכריות מנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully