וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשה טוב ביום: בואו לשמוח ולשמח

עידית טוויל

5.6.2010 / 16:10

וואלה! וארגון חברה טובה עוזרים לכם להעביר את השבוע בשלל פעילויות בכל רחבי הארץ. אתם רק צריכים לבחור מתי ואיפה ולהצטרף למערך המתנדבים

6.6: בילוי עם קשישים

אם יש לכם קצת זמן פנוי בואו להעביר אותו בבית האבות העירוני בבאר שבע. תוכלו לשוחח עם הדיירים, לטייל עימם באזור, לשחק איתם שח, דמקה, קלפים ושאר משחקים מהנים. תוכלו גם להעביר להם סדנאות יצירה, שירה בציבור, שיעורי העשרה, טיפולי קוסמטיקה ועוד. כל תשומת לב מכם תשפר את מצב הרוח שלהם.

6.6: סיוע לעיוורים

האגודה למען העיוור בחיפה זקוקה למתנדבים בשלל תחומים. תוכלו ללוות אנשים עיוורים במהלך היום, להסיע אותם ממקום למקום, לעזור בעבודות מחשבים, קלדנות, טלפנות, הסברה ועוד. בהתאם לכישוריכם ולזמנכם הפנוי.

7.6: מתן בית זמני לכלבים הממתינים לאימוץ

כל אוהבי הכלבים מוזמנים לקחת חלק בפרויקט של עמותת "תנו לחיות לחיות" בחיפה ולתת בית חם לתקופה מסוימת לכלבים הממתינים לאימוץ. כל זאת, כדי שהכלבים העזובים לא יסבלו ברחובות.

7.6: חלוקת כריכים לתלמידי בי"ס

אם אתם בעלי כלי רכב ויכולים להתנדב בשעות הבוקר, הצטרפו לארגון משולחן לשולחן ברעננה. הארגון מכין ומחלק מאות כריכים לתלמידי בתי ספר באזור השרון וגם אתם יכולים לעזור בחלוקה היומיומית, כדי שאף תלמיד לא יישאר רעב.

7.6: הרצאות לחרשים

בואו להעביר הרצאות לחרשים מאזור אשקלון. תוכלו להעשיר את הידע שלהם בכל תחום מעניין כגון: אקטואליה, בישול, בריאות, יצירה, אומנות וכדומה. אליכם יתלווה מתורגמן שיתרגם את ההרצאה לשפת הסימנים.

8.6: סיוע בהאכלת קשישים בבית אבות

בבית האבות "נופי קטמון" בירושלים ישמחו לעזרתכם בהאכלת הקשישים בשעות הצהריים ובשעות הערב. מדובר בעזרה חשובה והכרחית וניתן להתנדב במהלך כל השבוע.

8.6: אריזה וחלוקת מזון לנזקקים

לעמותת "הזן את הכל" דרושים מתנדבים לאריזה וחלוקת מוצרי מזון בסיסי לכ-400 משפחות נזקקות בכפר סבא. סלי המזון מחולקים מידי שבוע לקראת שבת ומשפרים מאוד את תנאיהם הקשים של המשפחות.

9.6: עזרה במילוי קורות חיים ביריד תעסוקה

בוגרי תיכון ומשוחררי צה"ל, רובם בני העדה האתיופית, ישתתפו השבוע ביריד תעסוקה במתנ"ס נווה יוסף בחיפה. הצעירים זקוקים לעזרתכם בקבלת כלים ראשוניים בעולם העבודה. עזרו להם במילוי קורות חיים, הדריכו אותם כיצד להתנהג בראיונות עבודה ותנו להם טיפים שיסייעו להם להתקבל לעבודה.

11.6: ניקוי חוף הים בשדות ים

עמותת "טבע נקי" קוראת לכם לעזור בניקוי החוף בקיבוץ שדות ים. בואו בשעות הבוקר והצטרפו למשימה החשובה כדי שכולנו ניהנה מחופים נקיים בקיץ הקרוב ובמהלך כל השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully