וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשה טוב ביום

עידית טוויל

27.5.2010 / 11:08

וואלה! וארגון חברה טובה עוזרים לכם להעביר את השבוע בפעילות עם נזקקים, ילדים, בעלי צרכים מיוחדים או בעלי חיים. בצפון, במרכז או בדרום - אתם רק צריכים לבחור מתי ואיפה

30.5: קיפול בגדים הנתרמים לנזקקים בחיפה

עמותת לב ח"ש בחיפה זקוקה למתנדבים שיסייעו בקיפול בגדים שהתקבלו לתרומה. הבגדים ושאר אביזרי הבית שהעמותה מקבלת מועברים לנזקקים מכל המגזרים ומשפרים את תנאי מחייתם.

30.5: מיון פירות וירקות המועברים למשפחות נזקקות

הצטרפו לארגון "משולחן לשולחן – לקט ישראל" ברעננה, למיון פירות וירקות. הארגון אוסף את הירקות ממגדלי פירות, מפעלים לייצור אוכל וכד', ומעביר אותם לזקוקים לו. בזכות הארגון מזון רב נאסף ומחולק לאלפי אנשים, במקום להיזרק לפח. קחו גם אתם חלק בפרויקט זה.

31.5: סיוע למשפחות מהעדה האתיופית

בואו לעזור למשפחות מהעדה האתיופית ברחובות. באמצעות תוכנית גמל"א תוכלו להתנדב במגוון דרכים כגון: עזרה בלימוד ילדים ובני נוער, תרגום מסמכים מול הרשויות, ליווי הורים לאסיפות הורים ועוד. כל עזרה תחזק את תחושת השייכות של המשפחות בחברה הישראלית.

31.5: השתתפות בחוג לריקוד עם בעלי צרכים מיוחדים

מועדון "כוכבים בתנועה" בראשל"צ מזמין אתכם לרקוד ולשמוח עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים. הילדים משתתפים בחוג לריקודי עם בשעות אחה"צ וזקוקים למלווים. הצטרפו אליהם לשלל ריקודים מהנים.

1.6: התנדבות עם בעלי פיגור שכלי

עשרות בוגרים בעלי פיגור שכלי המתגוררים במעון בר דרור בכפר סבא ישמחו לבלות עימכם. בואו ללוות אותם בחוגים השונים, ובפעילויות השוטפות המתקיימות במעון ובכך לשפר את איכות חייהם.

1.6: בילוי עם ילדים ממשפחות מצוקה ביום כיף

עמותת "עולם חסד" מקיימת יום כיף בבריכת גלי שרון בהוד השרון, לילדים ממשפחות מצוקה. ביום זה תוכלו ליהנות עם הילדים ולשתף איתם פעולה ביום נטול דאגות ומלא שמחה.

2.6: חלוקת מזון לנזקקים בקריית ביאליק

ארגון גמילות חסדים זקוק לסיוע בחלוקת מזון למשפחות נזקקות בקריית ביאליק. כל שעליכם לעשות הוא להגיע עם כלי רכב לארגון, לאסוף ולחלק את המזון למשפחות. בזכותכם משפחות רבות יקבלו מזון לשבת.

4.6: סיוע ביום אימוץ כלבים בבאר שבע

העמותה למען בעלי חיים בבאר שבע מקיימת יום אימוץ חיות. במהלך היום תוכלו לעזור בהקמת האירוע, בטיפוח הכלבים ובעזרה לתהליך האימוץ. אם תרצו, תוכלו גם לאמץ את אחד הכלבים החמודים ולתת להם בית חם.

  • עוד באותו נושא:
  • התנדבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully